Panel: Yeni Yaşam, Yeni Umut, Demokratik Özyönetim

Can Memis

to Barış için Gençlik Yürüyüşü, genclik-kobane...@googlegroups.com, emekbizimis...@googlegroups.com, toplumunsehircilikhareketi, TH Dersi, hdpye-...@googlegroups.com, istanbul_ge...@googlegroups.com, bdgiri...@googlegroups.com, universi...@googlegroups.com, hdpis...@googlegroups.com

YENİ UMUT, YENİ YAŞAM, DEMOKRATİK ÖZYÖNETİM

Demokratik özyönetimleri, Türkiye ve Dünyadaki özyönetim pratiklerini, Kürdistan'daki özyönetimleri ve yerel demokrasiyi konuşacağımız panelimizde buluşuyoruz.

Katılımcılar:

Açılış Konuşması
Sebahat Tuncel - HDK Eş Sözcüsü

Demokratik Özyönetim
Demir Çelik

Dünya Özyönetim Örnekleri
Metin Yeğin - Gazeteci, Yazar

Komünal Ekonomi
Azize Aslan

Demokratik Özyönetim'de Kadın
Ceylan Bağrıyanık - KJA

Demokratik Özyönetim'de Özsavunma ve Gençlik
Evin Yağmur - DTK Gençlik Komisyonu

Tarih: 19.09.2015 Cumartesi
Saat: 17.00
Yer: Boğaziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezi

Etkinlik linki:

HDK Gençlik Meclisi

--
hdkbogazici-kucuk-1.png