You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to hcc_r...@googlegroups.com
Hallo Roboteer,
Nu zaterdag 17 november is het onze maandelijkse bijeenkomst in De Nayer van 8u30 tot 12u30. We verwachten jullie massaal zoals altijd. De bijeenkomst gaat door in het studielandschap (gebouw achteraan de parking, zaaltje links van de hoofdingang)
Op zondag 25 november is er de vlaamse Wetenschapsdag die doorgaat bij De Nayer van 10u tot 17u en ze hebben ons gevraagd of we kunnen/willen aanwezig zijn om voor wat animo te zorgen. Vandaar mijn vraag : zijn er mensen die zich deze dag kunnen vrijmaken om daar met één of meer van hun creaties te zijn ? We gaan gewoon doen wat we op een normale clubdag doen en de rest zien we wel. Bij voldoende interesse zeg ik toe richting de Nayer. Graag uw reactie als je wil komen.
Tot zaterdag !
Patrick.
Joep Suijs
unread,
Nov 19, 2012, 4:31:44 AM11/19/12
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to hcc_r...@googlegroups.com
Hoi Patrick,
Ik zal er zondag bij zijn, de hele dag.
Groeten,
Joep
Op 14 november 2012 16:32 heeft Patrick De Wachter
<patrick_d...@msn.com> het volgende geschreven:
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep
> 'RobotMC & HCC!Robotica' van Google Discussiegroepen.
> Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar
> hcc_r...@googlegroups.com.
> Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een e-mail naar
> hcc_robotm...@googlegroups.com.
> Bezoek deze groep op http://groups.google.com/group/hcc_robotmc?hl=nl voor
> meer opties.