حیات، بین المللی شد

سردبیر حیات

to hayatmag
با سلام
حیات، شاپا گرفت
شاپا کوته نوشت «شماره استاندارد بين المللي پيايندهاي ايران» است
است. «International Standard Serial Number» كوته نوشت ISSN
یک شماره بین المللی که برای ما کلاس دارد و برای کتابداران، سهولت
بایگانی و برای محققان سهولت دسترسی
شاپا رایگان است و تا زمانی که عنوان نشریه تغییر نکند، معتبر است
شاپای نشریات فارسی بهتر است در قسمت بالا و سمت چپ درج گردد
شاپای حیات:
ISSN ۲۲۵۱-۷۶۰X
HayatMag.ir

محمد سليماني

to haya...@googlegroups.com
با عرض سلام و تحيت
بايد خدمت همه بروبچه هاي حيات خصوصاً آقاي درويشي و صادقي خداقوت بگم
انصافاً زحمت مي کشيد و جهادي عمل مي کنيد
ما که اين عرضه شما ها رو نداشتيم
.
به نظرم حالا که در اين عرصه قدم بر داشتيد يک کار نا تمام ديگر را هم انجام بدهيد و آن هم انتشار اين نشريه حيات در سطح کشورهاي فارسي زبان و فرهيختگان غير ايراني است
مثل افغانستان، تاجيکستان و ...که با زبان فارسي آشنا هستند
به مرور از آنها هم مطلب بگيريد و با آنها مراودات فرهنگي داشته باشيد
صدور انقلاب از همين جور جاها شروع ميشه ديگه
مثلا من کسي رو ميشناسم که يک نشريه در کشور افغانستان کار ميکنه و چاپ ميکنه
آدرس ايميلش رو براي ارتباط براتون ارسال مي کنم
باهاش مرتبط بشيد فايل الکترونيک حيات رو براش بفرستيد و رابطين ديگه رو ازش بگيريد
مطلب براشون بديد و مطلب ازشون بگيريد
سيد عيسي حسيني مزاري

عبدالحمید بيات

to haya...@googlegroups.com
سلام
مبارک باشد
انشاءالله گام های بعدی در راستای جهانی کردن آرمان های امام عزیزمان را
محکم تر برداریم