دانلود جزوه شیوه نامه نگارش یادداشت برای حیات

ماهنامه حیات بسیج امام صادق

to hayatmag
http://hayatmag.ir/post/25

بازدید دیروز چهارشنبه: 539

محمد سليماني

to haya...@googlegroups.com
انتظار این بود که نسخه ای از همین ایمیلتون رو با جزوه ی منتشر شده که البته جای تشکر داره برای پایگاه اطلاع رسانی بسیج هم ارسال می کردید تا در اختیار دیگر دوستان قرار بگیرد
تمایل دوستان در کار انفرادی برایم جای تعجب دارد
از طرف دیگر اخبار مربوط به ریز فعالیت هایتان را هم در اختیار دوستان قرار بدید منتشر می کنیم مثل خبر حضور در نمایشگاه و حتی جلساتتون موضوعات بعدی دعوت به نگاشتن یادداشت و غیره
میتوانید به آدرس های زیر ایمیل بزنید
in...@basijisu.ir
"masoud.hassanlou" <masoud.h...@gmail.com>,

آقا حمید گل

to haya...@googlegroups.com
الف-
با توجه به تاخیر ده روزه سایت بسیج در قرار دادن اطلاعیه اشتراک، تمایل
ما در کار انفرادی تعجب ندارد
با توجه به تاخیر بچه های واحد ... در تحویل مطالب به ما،تمایل ما در کار
انفرادی تعجب ندارد
..... جای تعجب ندارد
ب-
شما می توانید فید ما را مشترک شوید. مثل ایمیل است. دوباره کاری
فرستادن ایمیل را ندارد.
ج-
دفعه بعد، اگر کسی انتقاد یا اشکالی را به طور عموم (یعنی به کل گروپ) تذکر دهد،
احتمالا جواب شدیدتری بدهم
د-
بعضی دوستان هنوز مشترک فیدهای ما نیستند. چرا؟
این دو آدرس را در آدرس بار وارد کنید و اگر مشترک نیستید، روی گزینه
subscribe
کلیک کنید.
(صفحه های بازشده با یوزر پس جیمیل کار می کند)
https://www.google.com/reader/view/feed/http://hayatmag.ir/rss
https://www.google.com/reader/view/feed/http://hayatmags.ir/rss

On 10/27/11, محمد سليماني <sole...@gmail.com> wrote:
> [...]

> سلام شما این رایانامه را دریافت کردید چون عضوی از
> «ادوار تحریریه نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

محمد سليماني

to haya...@googlegroups.com
با سلام خدمت آقا حمید گل
باید به عرض برسونم که بنده سایتی به نام سایت حیات هنوز نمیشناسم
هروقت که این سایت رو شناختم مشترک فیدش هم میشم و از مطالبش استفاده میکنم
یا حق

آقا حمید گل

to haya...@googlegroups.com
با جواب سلام خدمت همه
یکی از عوامل مهم فقدان شناخت براساس نظر قرآن، مرض قلب است.
امراض قلب خود را درمان کنید.
پیشنهاد من، چله نشینی است.

محمد سليماني

to haya...@googlegroups.com
مثل اینکه بی اخلاقی های رایج رسانه ای به نشریه اخلاقی حیات هم اخیراً کشیده شده
کاش حیات اینگونه نباشد

ماهنامه حیات بسیج امام صادق

to haya...@googlegroups.com
اگر بسیج اصلاح شود، مملکت اصلاح می شود
همه آحاد ملت، بسیجی اند.
----
نشریه حیات، فرهنگی سیاسی است.
----
راستی، من چک کردم دیدم سایت
 BasijiISU
متعلق به بسیج امام صادق نیست.
احتمالا یواش یواش دارم چیزی به اسم سایت بسیج را نمی شناسم
خوب که نگاه می کنم لینکهاش رو هم باید بردارم.
اصلا چه معنی داشت که فقط ما اونا را لینک کنیم؟
---
من گفتم چرا این ها ده روز طول کشید یه متن تایپ شده رو بذارن بالا.
---
کاش (!!!!) حیات اینگونه نباشد

2011/10/28 محمد سليماني <sole...@gmail.com>
مثل اینکه بی اخلاقی های رایج رسانه ای به نشریه اخلاقی حیات هم اخیراً کشیده شده
کاش حیات اینگونه نباشد

محمد سليماني

to haya...@googlegroups.com
بنده فکر میکنم تمام امکانات لازم برای اینکه حیات بتواند در سایت بسیج منعکس بشود وجود دارد
از قبیل صفحه جداگانه تحت همین نام و البته یوزر و پسورد مدیریتی که بالا ترین سطح دسترسی در سایت است ویژه ی آقا حمید گل
در ثانی جالب است که آقا حمید که خودشون پایه گذار و اولین مدیر سایت بسیج بودند اینطوری در مورد سایت بسیجی سو صحبت می کنند
خوب بالاخره ما سابقه افراد رو داریم و البته انتقادات خود ایشون نسبت به فضای جزیره جزیره ای کار کردن در بسیج دانشگاه
خوب ما ایرادی نداریم
در این عرصه واقعاً یک سنگ هم یک سنگ است، فضای سایبر
هرچه حضور گسترده تر هرچه حضور وسیعتر هرچه نیت ها خالص تر خوب خداوند متعال هم کمکش بیشتر می شود
این آن چیزهایی است که به انسان روحیه می دهد امید می دهد
نکته آخر هم خطاب به جوانان عرض می کنم
جوانان عزیز! این شور جوانی تان را قدر بدانید اما در راه صحیح استفاده کنید درست هدایتش کنید
باید نگذارید که در جهت هواهای نفسانی متمایل شود
.
.
.
خارج از بحث:
برخی گمان می کنند این بگو مگو های ما در فضای سایبری ناشی از اختلافات عمیق و شدید است
خوب واضح است که اشتباه می کنند
همین تعاملات و گفتگوها می تواند به رشد کمک کند
مگر می شود در یک مجموعه ای دو نفر آدم را پیدا کرد که کاملاً شبیه یکدیگر باشند
نه اما مسئله این است که همین گفتگوها فقط به جدال و اهانت کشیده نشود
.
.
.
هرکی موافقه صلوات
نه فایده نداشت
صلوات بلندتر

مهدی انتظاری

to haya...@googlegroups.com
سلام
از معدود مطالب جالبی بود که اخیرا خوندم
ممنون

2011/10/29 محمد سليماني <sole...@gmail.com>

آقا حمید گل

to haya...@googlegroups.com
سلام به همگی
ما شوخی می کنیم که کدورت پیش بیاد
در مورد انتظار من از سایت:
در فید باید متن به صورت کامل بیاد
ما یک سایت خبری نیستیم که روزانه بیش از 50 تا خبر دارد و در نتیجه در
فید فقط هدلاین (سرخط خبرها) را می گذارد
سایت بسیج در هفته هم 50 تا مطلب ندارد.
نکته دوم:
سایت بسیج در بهار و تابستان امسال خیلی منو اذیت کرد
نقص فنی قسمت مدیریت زیاد بود
همین
اللهم صل علی محمد و آل محمد

> هرکی موافقه *صلوات*

محمد سليماني

to haya...@googlegroups.com
سلام مجدد
قسمت فنی سایت به نظرم ایرادی نداره
اگر دقیق تر بگید ممنون میشم که درست منظورت رو متوجه بشم
راستی در مورد جزوه هم مثل وبلاگ سابقت خیلی شلوغ پلوغ بود برای پیدا کردن یه نوشته خیلی سر در گم میشه آدم
ضمن اینکه میشد از فونت زیباتری هم برای این استفاده کرد مثل نازنین یا میترا
خواستم بخونم حوصله ام نیومد
اگه طراحی ساده تر یا وردیش رو دارید برام بی زحمت بفرستید