הרסיס מהפיגוע חדר לספר התהילים ונעצר במילים: "נפשנו כציפור נמלטה"

to נושאים כלליים בעברית ודא

---------- Forwarded message ---------
מאת: צבי שביט <zvi...@gmail.com>
‪Date: יום ד׳, 30 בנוב׳ 2022, 12:41‬
‪Subject: [ יהדות ] הרסיס מהפיגוע חדר לספר התהילים ונעצר במילים: "נפשנו כציפור נמלטה"‬
‪To: קבוצת יהדות <yaha...@googlegroups.com>‬

בס"ד
שלום,
ראו את הכתבה בערוץ שבע: https://www.inn.co.il/news/584197
בכתבה מסופר על אחד מפצועי הפיגוע שהיה בשבוע שעבר בירושלים. אחד הרסיסים חדר לספר תהילים שהיה לו ונעצר ליד הפסוק "נַפְשֵׁ֗נוּ כְּצִפּ֥וֹר נִמְלְטָה֮ מִפַּ֪ח י֫וֹקְשִׁ֥ים הַפַּ֥ח נִשְׁבָּ֗ר וַאֲנַ֥חְנוּ נִמְלָֽטְנוּ" (תהילים קכד ז).
אני מצרף כאן שתי תמונות שקיבלתי (התמונות מופיעות גם בכתבתה, אבל בתמונות שאני מצרף רואים טוב יותר). בתמונה הראשונה רואים את חדירת הרסיס בכריכה. בתמונה השניה רואים את המקום בו עצר הרסיס. מעניין לראות את הכותרת מעל מזמור קכד (וגם מעל המזמור הבא - קכה).
לסיום,
אני רוצה להוסיף נקודה אישית קטנה בסיפור הזה. ביום שישי האחרון עברתי ניתוח (ניתוח בקע/הרניה - ב"ה אני מרגיש טוב). הייתי מאושפז במחלקה הכירורגית בשערי צדק סמוך לחדר שבו היה מאושפז הפצוע שעליו מסופר בכתבה. בליל שבת ארגנו הילדים והנכדים שלו מניין בחדר שלו. אני הצטרפתי למניין ואשתי ישבה מחוץ לחדר עם בנות המשפחה. אחת הבנות שלו סיפרה לאשתי את הסיפור על ספר התהילים והראתה לה את הספר. אשתי אמרה לי שהיא שמעה בעבר על סיפורים דומים, אבל במקרה הזה היא ראתה את זה בעצמה.
--
צבי שביט (שטרן)
050-5918412

--
קיבלת הודעה זו כיוון שנרשמת לקבוצת "יהדות".
אנא הפץ מאמר זה בקרב חבריך וידידיך והמלץ בפניהם להצטרף לקבוצה.