ההודעה האחרונה...

benny daon

to Uri Gordon
שלומות,

בשעה טובה, יש לסדנא מערכת דיונים חדשה.  אתם מוזמנים להרשם ב http://forum.hasadna.org.il .

המערכת הזאת גמישה יותר, יפה יותר וחזקה יותר. כנסו, כנסו.

תודות לנעם, אייל לוין, זוהר ארד ואדם קריב שעסקו במלאכת התרגום והיישור.

בני

--

"כְּרֹעֶה, עֶדְרוֹ יִרְעֶה, בִּזְרֹעוֹ יְקַבֵּץ טְלָאִים, וּבְחֵיקוֹ יִשָּׂא; עָלוֹת, יְנַהֵל." (ישעיהו הנביא).

http://yeda.us/daonb

Adam Kariv

to בני דאון, Uri Gordon
תודה רבה לבני ששם אותי בסוף הרשימה כי כל מה שאני עשיתי היה לעודד מהצד... הקרדיט הוא של אייל, זוהר ונעם כמובן.

וכן - בוא נעזוב כבר את הגוגל גרופס המ#$%^ האלה

שנה טובה וזה

Noam Castel

to Adam Kariv, בני דאון, Uri Gordon, hasad...@googlegroups.com
טוב, כמה עניינים מעשיים בהמשך לזה:

- העליתי פוסט הדרכה קצרה למי שלא מוצאים רגליים וידיים במערכת החדשה.

- תלונות בנוגע למושגים שתורגמו בצורה לא טובה אפשר לדוור ישירות אלי, אבל האמת היא שאם לא אהבתם, אתם מוזמנים להיכנס לממשק התרגום, לתקן ולשנות. בלי קשר, המערכת הזו ממשיכה להתעדכן כל הזמן ולכן הצורך בסיוע בתרגום לא פוסק.

- נתקעתם בבעיה בתפעול המערכת? אתם מוזמנים לפנות אלי עם שאלות. על בעיות טכניות (וכן, עוד יש כאלה) כתבו במטא-קבוצה ונסו לתת יד בפתרונן.

שנה טובה לכולם,
נעם.
--
               נעם,                                                                            ,Noam
(כבר לא) רכז קהילות הסדנא לידע ציבורי          Communities Coordinator

daonb

to hasa...@googlegroups.com, adam....@gmail.com, benn...@gmail.com, hasad...@googlegroups.com
לטובת אלו שעדיין לא השתכנעו, כתבתי פוסט שחופר - http://www.hasadna.org.il/?p=5295

בני