סיכום מרתון תכנון שנתי

Shevy Korzen

to hasadna11, הסדנא הירושלמית
שלום לכולם,

בפרוץ השנה חדשה, אני שמחה לשתף אתכם בסיכום מרתון התכנון השנתי שהתקיים לפני קצת יותר משבוע. המפגש היה ראשון בתהליך שמטרתו לשפר את האופן שבו אנו עובדים יחד, להגדיר לעצמנו בצורה מדויקת יותר מה אנו רוצים להשיג, ולמצוא את הדרכים לעשות זאת.

השלב הבא יהיה מפגשים עם מתנדבים בחשמבירים השונים לבניית תוכנית עבודה.
לאחר מכן נציג בפני הקהילה טיוטת תוכנית ותקציב לשנת 2015.

אני מזמינה אתכם להעיר ולהאיר על המסמך.

שנה טובה,

שבי

רון הוז

to hasa...@googlegroups.com, hasad...@googlegroups.com
לצערי לא יכולתי להשתתף.
מהסיכום ניראה שהמיפגש תוכנן ובוצע יפה וביעילות, ואני תומך ושותף לרבים מהרעיונות שהועלו.
עניין הקשור למתנדבים אך שונה מאלה שהועלו: חברות בעמותה. אולי כדאי לבדוק עם כל חבר/ה אם היא/הוא עדיין רוצה להיות חבר/ה. שאלתי באה לאור ההשתתפות הזעומה של כ 100 החברות/ים בהצבעות ובדיונים.
על עניינים אחרים אחשוב ואולי אכתוב.
רון

בתאריך יום ראשון, 28 בספטמבר 2014 16:20:38 UTC+3, מאת Shevy Korzen: