בחירות 2015

Yuval Sadan

to hasa...@googlegroups.com
היה לי רעיון עכשיו, וחשבתי עליכם -- אולי הוא יעניין אתכם -- ואולי הוא בזבוז של דקה מזמנכם. בתקווה שאני לא מתפרץ לדלת פתוחה.

כמובן שהבחירות האלה הן הזדמנות להעיר קצת את הקהל הרדום, ומה שחשבתי, זה שדרך מעולה לעשות את זה היא לעמת אותם עם האמיתות של האנשים אליהם הם מצביעים.

מה שאני הייתי רוצה לראות זו אפליקציה לטלפון, "בחירות 2015" נאמר, שבו אנשים מצביעים ויכולים לראות אילו אמיתות הקול שלהם מחזיק - למשל, אילו חוקים המפלגה חוקקה, אילו היא אישרה - כמו שיש כבר בכנסת פתוחה; אפשר גם להוסיף מעבר, כמו למשל מדד שחיתות (משהו שנעשה רלוונטי להחריד לאחרונה) או קטעי עיתונות, אזכורים בדוח מבקר המדינה, כמו אולי גם מידע מ-politiwatch (מה מצבם? לא ברור כל כך מהאתר).

זה יכול לתפוס הייפ רציני אם יהיה זה גם יתפקד כסקר -- אנשים יוכלו לתת קול אחד (למשל על-ידי ת.ז. או מספר טלפון).

כמובן שאני כותב את כל זה כי אין לי זמן להתעסק בזה בכלל, חוץ מאולי brainstorming - ולכן - אשמח לדעת אם למישהו יש עניין בלהרים את זה.
יובל

מרי

to hasa...@googlegroups.com
הי יובל, עברנו לתקשר בפורום