אירועים בחודש יוני 2019

Shay Gover

to has...@googlegroups.com
שלום לכולם,

לפני שנתחיל, עדיין חסרים מתנדבים לערב היכרות ביום חמישי הקרוב. מוזמנים לבוא לעזור.
אלו האירועים שלנו לחודש יוני:
1) ערב הסרטים השבועי חוזר! כל יום ראשון ב- 21:00. מבקר הסרטים שלנו בוחר סרטי איכות בלבד.
סרטי איכות: סרטים שמוערכים לפי איכות הבימוי והמשחק שלהם.
אם אתם מכירים חובבי סרטים איכותיים מכל התקופות, אנא דברו איתם על האירוע הזה.
(יש לנו קושי להגיע לקהל חובבי הסרטים האלו)
2) ערב הרצאות בתאמי:
אנחנו מעוניינים לארגן ערב הרצאות בנושא מלאכה בתאמי.
מוזמנים לשלוח לי הצעות להרצאות עם תיאור. הערב יתקיים בסוף יוני.
ההרצאות יכולות להיות באנגלית.
3) ערב קוד פתוח בתאמי:
אנחנו רוצים לקיים ערב קוד פתוח חודשי.
אני מחפש פרויקטים שקרובים לליבכם וכן אנשים שיהיו מוכנים להדריך מתכנתים (מנטורים).

נתראה,

שי

Shay Gover

to has...@googlegroups.com