«Officially» an Illuminati Region with generalized mind reading

news....@gmail.com

In France, On August 7 2015 a law was passed to reorganize and reduce the number of administrative areas called “region”. Regions decided for themselves how they would reorganize.

Former south of France regions of “Midi Pyrénées” (capital Toulouse) and “Languedoc Roussillon” (capital Montpellier) decided to fuse. This new region chose a new name on June 24 2016: “Occitanie” with the mention of its geographic areas “Pyrénées Méditerranée”

Occitanie is indeed an old name for an area covering nearly all the south of France and where most people spoke occitan languages.

A couple of days ago I receive the newspaper of the new Region dated July /august 2016 and found on page 22 an insert about the new regional festival guide, showing a very specific logo. I could find this logo over the Internet:

http://www.laregion.fr/Guide-des-festivals-plus-de-300-manifestations-en-region

For those who may not know the symbolism in these “official” illustration of the new region

One can see

-         A man in black: people in the south of France wear often in black. It is very much Mediterranean and also Mafiosi / fascist.

-         With an eye inside his opened head, like if it was cut opened. This makes me think about the “all seeing eye”, the symbol of the ability of freemasons to know about everything. It is also the Illuminati symbol. Here they clearly see everything inside the head of the people.

Indeed that is what I have experienced since I live in Perpignan (2012). Mind reading

-         in the street, often by various Maghreb people, on the beach by specific people

-         systematically at the public library when they didn’t know me, like if it was for “security reasons”. Now it seems rare.

-         systematically when riding the “one euro” bus by the driver or by users

-         at the police station by the women agent at the welcome desk, not by the officer.

-         at the employment agency, multiple times

-         at the social agency

-         by people in the vicinity of my apartment, at least every day starting during the night and walking me up, maybe commenting about my dreams.

-

Version française

Une région officiellement “Illuminati” avec un espionnage des pensées généralisé.

La nouvelles région françaises « Occitanie » regroupe les anciennes régions « Midi Pyrénées » et « Languedoc Roussillon ». Cette région a choisi un nouveau nom le 24 juin dernier « Occitanie »

Ce nom est d’ailleurs une ancienne dénomination d’une grande zone du sud de la France dans laquelle l’on parlait des langues occitanes.

Il y a quelques jours j’ai reçu le journal de cette nouvelle région, daté de juillet / août 2016 avec en page 22 en encart présentant le guide des festivals avec une illustration très particulière. J’ai pu trouver cette illustration sur Internet :

http://www.laregion.fr/Guide-des-festivals-plus-de-300-manifestations-en-region

Pour ceux qui ne verraient pas le symbolisme de cette illustration « officielle » de la nouvelle région, on peut y voir :

-         un homme en noir : les habitants du sud de la France s’habillent souvent en noir. C’est très méditerranéen et aussi mafieux / fasciste

-         Avec un œil dans son crâne ouvert  comme s’il était trépané. Cela m’évoque le symbole de « l’Oeil de la Providence » qui symbolise la capacité des francs-maçons de tout connaître. C’est aussi le symbole des Illuminatis. Ici il apparaît clairement qu’ils peuvent tout voir à l’intérieur de la tête des gens.

En effet c’est ce que je vis depuis que j’habite à Perpignan (2012) . L’espionnage de mes pensées

-         dans la rue, souvent par des maghrébins, et à la plage par quelques personnes particulières

-         systématiquement à la bibliothèque municipale lorsqu’ils ne me connaissaient pas, comme s’il s’agissait d’une mesure de sécurité. Maintenant c’est rare.

-         Systématiquement en empruntant le « bus à un euro » soit par le con,ducteur soit par des usagers.

-         A l’hôtel de police par les agents d’accueil (femmes). Pas par l’officier m’ayant reçu.

-         Plusieurs fois a pole-emploi, dont un agent l’a même avoué à demi mot en disant qu’ils avaient équipé  le bâtiment.

-         Dans les accueils de services sociaux

-         Par des personnes de mon voisinage. Je suis réveillé toutes les nuits et j’entends des commentaires sur mes pensées voir mes rêves.

Informant: Philipe Ledenier