Sain korjattua sääpalvelun. Uudessa ACPssä on tiukempi aikaraja sille kuinka kauan sääpalvelun antama vastaus saa kestää. Sääpalvelin haki Davis sääaseman datan web-kutsuna observatorion web-palvelimelta, joka melkein aina vastaa nopeasti, mutta välillä se puuhailee jotain muuta ja vastaus voi silloin kestää muutaman sekunnin. Säädata on web-palvelimella jo valmiiksi hakemistossa, joka näkyy myös kuvauskoneelle, joten muutin koodia niin että tiedot luetaan suoraan tuosta tiedostosta eikä webhakuna. Toivotaan että nyt toimii.
Muistivuoto-ongelmaa ei ole vielä korjattu, mutta olen optimistinen sen suhteen. Ja voihan etäkäytöllä tehdä nytkin muutaman tunnin kuvaussessioita, jos ohjelman uudelleenkäynnistää illan aluksi.
Selkeää säätä odotelleen,
arto