Haftalık Bülten ( 12 Nisan 2019 )

1 view

Hanimlar.com

to Hanimlar.com
Sitemize yeni eklenen makalelerden, sizin için seçtiklerimizi aşağıdan okuyabilirsiniz.
SON EKLENENLER
Sarımsak yemenin hafıza kaybını önlemeye yardımcı olabileceği belirlendi.
Pilavsız yapamam diyenlere müjde! Kilo vermeye çalıştığı için kalorili bir yemek olan pilavdan vazgeçmek zorunda kalan kişilerin gönlünü ferahlatacak o püf noktayı sizler için paylaştık.
Dr. Ender Saraç, yaşlanmanın en önemli etkeninin maruz kaldığımız çevresel faktörler ve ağır metaller olduğunu söylüyor
Türk kültürünün vazgeçilmez içeceklerinden biri olan siyah çayın insan sağlığına faydaları olduğunu biliyor musunuz?
Çizmeye gözlerle başlıyor. Sonra alın, ardından saçlar
Üniversitelerde dijital öğrenme ve öğretme süreci başlıyor. Yükseköğretim Kurulunun yeni projesiyle artık dersler elektronik ortamda da işlenebilecek
Medeniyet adı altında insana dayatılan tüketim alışkanlığını sınırlayan, ikitsat ile bereket ve sadeliğe yol açan güzel bir anlayış
Tarhan, “Son Sığınak Aile” konulu konferansta konuştu
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Hanimlar.com Facebook
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız