כתיבת יומן

0 views
Skip to first unread message

yafit swed

unread,
Feb 6, 2009, 2:55:09 AM2/6/09
to hanc...@googlegroups.com
שלום לכולן!
 
על פי בקשת המרצה, אשמח שמישהי תעלה בכתב ותצרף במייל את הבהרותיו בנושא היומן.
לצערי אני לא כתבתי את הדברים בשיעור וכן ישנן בנות שלא היו ומידע זה חסר להן.
 
מי מוכנה להרים את הכפפה?
 
שבת שלום,
יפת סויד גרינברג.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages