--- On Sun, 7/12/09, yafit swed <
yafi...@gmail.com> wrote:
> From: yafit swed <
yafi...@gmail.com>
> Subject: סיכום הפרוטוקולים בקורס הנחיית קבוצות
> To:
hanc...@googlegroups.com
> Date: Sunday, July 12, 2009, 8:16 AM
>
> שלום לכולן,
> להלן הפרוטוקולים, מסודרים
> ע"פ סדר כרונולוגי.
> חסרים פרוטוקולים לשיעורים
> הבאים:
> 30.4
> 4.6
> 11.6
>
> מי שרשמה את הפרוטוקולים
> לשיעורים אלו מתבקשת להעבירם
> למייל (או של הקבוצה או
> שלי- ואעביר לשאר הקבוצה). ככל
> שתעבירו זאת במהרה כך חברות
> הקבוצה שרוצות להגיש את היומן
> יוכלו לעשות זאת!
>
> בנוסף, מצורפים גם סיכומי
> מאמרים שהתייחסנו אליהם בכיתה. מי
> שלא שלחה את סיכום המאמר שלה
> מתבקשת לעשות זאת..
>
>
> שיהיה חופש נפלא!
> שבוע טוב,
> יפית.
>
> >
>
>
>