שלום לכולם, נודע לי שפעם שעברה ששלחתי לכן את הקובץ הוא לא נפתח, מקוה שעכשיו זה בסדר... להתראות אורלי
שלום לכולם,
נודע לי שפעם שעברה ששלחתי לכן את הקובץ הוא לא נפתח,
מקוה שעכשיו זה בסדר...
להתראות
אורלי