Παρελάσεις prive και αξιωματούχοι

hamomilaki. Gr

to hamom...@googlegroups.com

Παλιά ο Ρωμαίος αυτοκράτορας έπαιρνε την θέση του στην εξέδρα και οι μελλοθάνατοι μονομάχοι παρήλαυναν μπροστά του αποτίοντας φόρο τιμής στον... Καίσαρα.

«Για του Χριστού την πίστη την Αγία και

 της Πατρίδος την Ελευθερία»

Στη Σπάρτη ο βασιλιάς ήταν μαζί με την ομάδα του, δεν ξεχώριζε σε τίποτε από τους υπόλοιπους.

Αυτοί εδώ σήμερα τι ζόρι τραβάνε; αφού κανείς δεν θέλει να τους αποδώσει τιμές. Τι κόπτονται να γίνει η παρέλαση και την περιφρουρούν πάση θυσία; Τα μεγαλεία τους περιφρουρούν, όχι την παρέλαση.

Ένα σύμβολο, έπρεπε να είναι στη θέση τους, η σημαία, αυτό που συμβολίζει η σημαία μας, τις θυσίες όλων των αγωνιστών για την ελευθερία της πατρίδας μας.

Και να κατέβουν κάτω, όλοι αυτοί οι μεγαλόσχημοι να παρελάσουν και να αποτίσουν φόρο τιμής στους αγωνιστές που έδωσαν την ζωή τους γι αυτό τον τόπο και ό,τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τόπος.

Εμένα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μου είναι συμπαθής, αλλά κόβω το κεφάλι μου ότι δεν έχει πάψει να μισθοδοτείται από το συγκρότημα Λαμπράκη. Πέστε μου ένα λόγο για τον οποίο ο λοκατζής μας πρέπει να τιμήσει τον εκπρόσωπο του συγκροτήματος.

Κάτω όλοι, πρόεδρος, πρωθυπουργός, υπουργοί, δήμαρχοι, αξιωματούχοι και οι λοιποί παρατρεχάμενοι να παρελάσουν και να αποτίσουν φόρο τιμής στη σημαία μας.

Ελλάδα και ελευθερία, λέξεις με την ίδια ρίζα, Ελλάδα θα πει ελευθερία και ελευθερία θα πει Ελλάδα και αυτό πρέπει να τιμούμε και αυτούς που θυσιάστηκαν γι' αυτά.

«Για του Χριστού την πίστη την Αγία και

 της Πατρίδος την Ελευθερία»

Αυτό τιμάμε σήμερα και μπροστά στη σημαία με το Σταυρό επάνω της πρέπει να παρελάσουν όλοι και όχι μπροστά στους ανεπιθύμητους.

Χρόνια Πολλά και πάντα λεύτερα !