Spominjanje haklaba u intervjuu za Netokraciju

Johnny Rocketfingers

to haklab
Radim neki intervju za https://www.netokracija.rs/ i voleo bih da
spomenem haklab.
Imamo li ikakvih problema sa tako necime?
Kapiram da svakako nema nikoga u toku pandemije, a da malo nove
publike za posle pandemije ne bi skodilo. :)

Desiree Miloshevic

to Johnny Rocketfingers, haklab
Zbog COVID-a nema okupljanja u prostorijama. :( .
Ali ima dosta namestanja infrastrukture za online predavanja, BBB server I forum, itd…
saradnja sa Descon 6.0 i ctf.descon.me challenge
Saradnja sa Tildom koji su isto presli u online verziju.

Lab se blista… I priprema za otvaranje kad vec bude bilo vreme.
Nekad Neko 3D stampanje...

Johnny Rocketfingers

to Desiree Miloshevic, haklab
Probacu da uklopim nekako, samo spominjem u prolazu kao interesantne
lokalne zajednice u kojima se radi Python.
Proveravam jer znam da obicno iznenadni influx ljudi (nije da ocekujem
da ce ga biti na osnovu clanka :D) poremeti ekosistem na kratko,
posebno sad jer vrag ce ga znati dal ce neko biti dovoljno lud da
dodje do lab-a iako je korona.

U svakom slucaju je lepo cuti da sve cveta :)