Klimerko sklapanje u labu

Desiree Miloshevic

to haklab
Veliko velko hvala svima koji su glasali a Bolji Vazduh Gradjanima projekat!
Pobedili smo sa 26,000+ glasova. https://svetkakavzelis.rs/

Ukoliko ima ljudi ili studenata koji mogu da pomognu da se
sklopi 30 klimerka - prve ili druge nedelje u julu mesecu u labu,
javite se off the list.
Nikola I Chavi i Dule su dosta pomogali - ali su prezauzeti.
Bilo super ako ima jos sa takvim skills :
zato sto ovog puta mozemo da nagradimo taj trud nekako. :)

Ako je neko ima afiniteta za part-time project management
od jul-a do decembra ili zna nekog za preporuku javnite!

poz
Des

Jovan Jovanović

to Desiree Miloshevic, haklab
Pozdrav!

Najcesce nemam vremena da dolazim u lab ali mogu da sklopim 10-ak
uredjaja kod sebe kuci, trebalo bi mi dan ili dva zavisi od workload-a
taj dan.

Nagrada ne treba, samo zelim da pomognem :)

Ako ne znate ko sam, pitajte Vanju ili Nikolu :)

Pozdrav,

Jovan :)

Desiree Miloshevic

to Jovan Jovanović, haklab
Hey divno Jovane,

Nece ti biti prvi put, ha... ha… hvala….
long live "klimerkoparty”

imamo wire grupu.
moze I probni party sledeci vikend 5.6. da vidimo koliko lemilica da pripremimo za party.