Glasanje povodom izbacivanje Nedeljkaprilaskom Stefanovica zbog ponasanja

Nedeljko Stefanović

to haklab
Ono na šta moram da skrenem pažnju je sledeće:

Šta se tačno desilo na dekonu? Postoje svedoci.

1. Bila je neka grupa za stolom, u kojoj je bio Aleksej i oni su razgovarali o nečemu.
2. Nisam hteo odmah da upadnem u reč, več sam sačekao par minuta, pa pitao za neki uređaj da li je baterija.
3. Odmah sam dobio odgovor da jeste.
4. Aleksej odmah počinje svoju priču u okviru koje je izneo ono što sam naveo u svojoj prvoj poruci ovde.
5. Ja optužujem Alekseja da je lažov (i jeste), on mene optužuje.
6. Završilo se Aleksejevim prilaskom meni (koji sam sedeo, dok je Aleksej stajao) na manje od metar, unošenjem u lice dranjem iz sveg grla na mene ponavjanjem psovanja moje majke uz siktanje.

Ja nijednog trenutka nisam niti opsovao, niti podigao ton. Nisam nikoga ninakoji način uvredio, osim opravdanog nazivanja Alekseja lažovom.

Ovakvo Aleksejevo ponašanje se tretira kao fizička pretnja, mada nije izgovorio nijednu rečenicu u tom pravcu, već je jedino psovanje moje majke bila tema.

Dakle, za razliku od mog ponašanja, Aleksejevo ponašanje stvara potrebu za zvanjem policije. Smatram da kakav god problem da postoji, bio on vezan za mene ili ne, Aleksej nije taj koji treba da ga rešava. Štaviše, smatram da je iz navedenih razloga prvi zreo za izbacivanje, a onda za dalje da vidimo šta ćemo samnom.

Takođe, Aleksej i Stevan su ovde stvorili osnov za tužbu protiv njih za klevetu bez obzira na bilo kakva glasanja i odluke neformalnih grupa. Nemam ja problem sa tim da sam možda nepoželjan u nekoj sredini, ali Aleksej se služi klevetama ne birajući sredstva da postigne cilj. Smatram da on ens me da pobedi, već da bude izbačen nezavisno od odluke o meni.

Da li iko misli da će Aleksej da mi se izvini prvo za psovanje majke i ponašanje koje se tumači kao fizička pretnja?

Stevan jednostavno priča o stvarima u koje nije upućen. Tvrdio je da Aleksej mene ignoriše. Međutim, incident sa deskona govori upravo suprotno. Takođe, Petar je svedok da je više puta u labu Aleksej predamno pominjao da sam smorio tu osobu uz opaske kako mi ne veruje zbog toga itd. Ja sam ignorisao Alekseja, a on je mene spopadao i ponavlajo to. Stevan tada nije bio u labu, a nije došao ni na deskon, pa ne znam odakle mu takva konstatacija.

Da odgovorim na poruku Branka Kokanovića.

1. Ja zaista nisam imao utisak da te napadam zbog zaposlenja iz prostog razloga što tako nešto ne osećam, mada sam MS dosta puta pljuvao zbog npr. politike privatnosti u Windows-u 10, apsolutno en zameram nikome zato što radi tamo. Nemam ja negativan stav nipremakome odatle. Štaviše, Branko mi je odmah ostavio najpozitivniji utisak. Imao sam utisak da je pričao o Rust-u, pa sam tražio pomoć od njega.

2. Pitao sam ga "Ko je lepši, Bajden ili Tramp?", ali odgovor koji je dao nije bio kratak, barem ako se uzme u obzir link na njegov tekst koji mi je poslao. Odatle nisam zaključio da ga to ne zanima.

3. Čestitao sam na OSM grup srpsku Novu Godinu (koja se poklapa sa gregorijanskom u narednih nekoliko vekova). Međutim, obzirom da je to bilo sve od mene na toj grupi nisam imao utisak da sam udavio, mada zaista nema veze sa tematikom grupe.

Branko je bio uljudan i nije tvrdio ništa što mu nije poznato, niti lagao. Distancirao se od svega što mu je nepoznato. Mislim da će  posle ovoga imati razloga da ne veruje Alekseju, ali ja ne mogu nikome da osporim opravo na verovanja.

Ja glasam za to da se ne glasa bez prethodne rasprave.