pitanje

sanja jan

to hak...@googlegroups.com
zdravo drugari,
da li neko planira u skorije vreme da bude u labu? Mislila sam da svratim da donesem neke knjige?
pozz Sanja

Nikola Marjanovic

to haklab
I mene interesuje. Je l haklab i dalje u funckiji ? Ako jeste kada bi moglo da se dodje. Nikad nisam bio, a zeleo bih da dodjem :)

nestorov...@tutanota.de

to Nikola Marjanovic, haklab
Bice u nedelju radionica o mreznoj sigurnosti, imas na haklabovom twitteru vise informacija.

Jun 6, 2020, 16:55 by fuuu...@gmail.com:

Gmail

to hak...@googlegroups.com

Cao Nikola.

Polako se oporavljamo, tehnicki jeste u fukciji samo nemamo jos zavidan nivo radionica i aktivnosti.

Evo polako se pokrece ponovo.

Dodji sledece nedelje oko 18 na radionicu ili oko 19 na druzenje posle radionice XD.

Prati twitter za sada.

Pozdrav.

Nikola Marjanovic

to haklab
vazi, vidimo se! :)
Samo me interesuje jedna stvar oko lokacije.
Je l to stan ili sta kako ? Kako da udjem i to ?
Mogao bih da dodjem 10ak minuta ranije pa da me uputis ili tako nesto

Gmail

to hak...@googlegroups.com

Pozdrav.

To je zapravo kuca sa 2 sprata, mi smo u prizemlju, ima kapija, a na prozorima ima haklabov logo zalepljen.

Nista ne brini, bice otvoreno sigurno i 1h pre pocetka.

Vidimo se.