מערכות מידע - היכרות

1 view
Skip to first unread message

Eyal Levin

unread,
Nov 30, 2009, 6:46:42 PM11/30/09
to
שלום לכולם,

שמי אייל לוין, ונבחרתי להיות נציג החוג שלכם לשנת הלימודים הנוכחית.

קצת על תהליך הבחירה אפשר לקרוא באתר הסטודנטים של החוג כאן וכאן.

הודעה זו מיועדת לכל הסטודנטים הלומדים מערכות מידע ניהוליות.
לצערי אין כיום דרך נוחה לקבל את המיילם של כולם, ומכיוון שהמיילים נאספו דרך ההיילרן, סביר להניח שלא כל הסטונטים בחוג מכותבים.
נעבוד על פיתרון בקרוב.

נוצרו 3 רשימות תפוצה לכל שנה: haifamis-a, haifamis-b, haifamis-c
מי שקיבל את המייל מנוי על אחת מהן.
המטרה היא לשלוח מיילים רלוונטיים לכל שנה או לכל החוג בהתאם. אתם מוזמנים להירשם או להסיר עצמכם מהרשימות לפי הצורך.

רשימות אלו הן חד-כיווניות, אם ברצונכם להגיב אפשר לשלוח לי מייל ל- haif...@gmail.com וגם באופן פומבי בפורום של מערכות מידע או באתר.

בלי קשר לרשימות תפוצה אלו, נשלחות מדי פעם הודעות ספציפיות לקורסים לפי הרשימות בהיילרן.

כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה או בקשה. כמו לרבים בקמפוס גם לי יש בעיות קליטה בנייד, אז עדיף ליצור קשר במייל.

דוגמה לפנייה של הזמן האחרון היא של אור פלג, שנה ג' בחוג, שמקדם פתיחת חדרי לימוד גם בלילות ובסופי שבוע (כפי שהיה נהוג עד לא מזמן בבנין ג'ייקובס), מידע נוסף כאן.

בברכה,

אייל לוין


סטודנטים פלוס 

330.png

Eyal Levin

unread,
Nov 30, 2009, 6:55:55 PM11/30/09
to
330.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages