שלום לכולם,
נשארו מספר חוברות של 'סטודנטים פלוס':
הודעה בדבר טורניר קט-רגל:
אנחנו ממשיכים גם השנה עם טורניר הקט-רגל בשיתוף הרקטור.
קיימת מלגה בשווי 1000 ₪ לקבוצה המנצחת! ההכנות בשיאם
ביום רביעי 16/12, ב- 13:00בצהריים, תסתיים ההרשמה לטורניר.
הטורניר יערך בין החוגים כאשר הגרלה תערך ביום ראשון במשרד יו"ר ועדת ביקורת של האגודה בהתאם למספר הקבוצות שירשמו.
הטורניר נפתח ב-20-12-09
*במידה ובחוג מסויים ירשמו פחות מידי שחקנים, ניתן יהיה לבצע איחוד חוגים על מנת ליצור קבוצה וזאת על פי החלטה של ועדת ערעורים.
המשחקים ייתקימו בשיטת נוק אאוט על פי החוקה המפורסמת .
כל קבוצה תדע בדיוק באיזה שעה המשחק שלה על מנת לא לפגוע בלימודים.
לפרטים והרשמה:
יוסי מזרחי
דור פרכטל
אוריאל זילברמן
ואצל נציגי החוגים.
בברכה ,
יוסי מזרחי