Fwd: טיול עירוני בארגון הלל חיפה

Eyal Levin

to haifa...@googlegroups.com

---------- Forwarded message ----------
From: Eran Ravid <ravid...@gmail.com>
Date: 2009/5/5
Subject: טיול עירוני בארגון הלל חיפה
To: haifa...@gmail.com

שלום,

שמי ערן רביד ואני סטודנט אשר מרכז בארגון הלל חיפה את התוכנית "דרך ארץ". זוהי תוכנית טיולים המיועדת לסטודנטים בחיפה. הייתי מעוניין להציע לפעילי מגמה ירוקה באוניברסיטה וכל אחד אחר שיהיה מעוניין להיצטרף לטיול שאנו מארגנים ביום שישי בשבוע הבא: טיול עירוני מהנה שיצא ממרכז הכרמל לעיר התחתית, בטיול זה נפגוש גם את אדריכלית העירייה הממונה על פיתוח ותכנון העיר ונשמע ממנה על מגמות פיתוח בעבר, בהווה ובעתיד .

תודה מראש,

ערן

052-7390645

עד כמה את/ה מכיר/ה את חיפה?

יוצאים עם הלל חיפה לטיול עירוני של שישי בבוקר ממרכז הכרמל לעיר התחתית

במסגרת הסיור נפגוש את האדריכלית ורדה ליבמן, מנהלת המחלקה לתכנון העיר בעיריית חיפה,  ונשוחח איתה על מגמות הפיתוח שהעירייה מובילה.

מתי? יום ו', 15.05.09, כ"א באייר , 09:30-14:00.

כמה? 10 ש"ח

איפה? נפגשים בהלל חיפה (שד' הנשיא 142, ליד הסינמטק) במרכז הכרמל.

יש להירשם מראש: er...@haifahillel.org.il  או 052-7390645

דרך ארץ מאי כרזה למייל.jpg