מיכלי איסוף סוללות באוניברסיטת חיפה

nimrod ben - senior

to רשימת תפוצה של המגמה
שלום רב

אני גאה ושמח לצרף את מכתבו של מר ברוך לביא מאגף המשק והמבנים של אוניברסיטת חיפה
בשבוע הקרוב, כאמור, נוכל לחזות במיכלים שיופצו בכל רחבי האוניברסיטה לאיסוף והטמנה בטוחה של סוללות

אני מקווה שהישג זה יעודד אתכם להמשיך בפעילות החשובה של שמירה על איכות הסביבה במחוז חיפה

בברכה והערכה
נמרוד בן-סניור
אחראי מעונות