Fwd: FW: תודה גדולה ובקשה קטנה מגרינפיס

רחלי Racheli גרובר

to מגמה - תא חיפה תפוצה

From: Greenpeace Israel [mailto:st...@email.greenpeace.org]
Sent: Sunday, February 24, 2008 4:38 PM
To: ??? ?'?????
Subject: תודה גדולה ובקשה קטנה מגרינפיס

Greenpeace Israel

שלום,

אני רוצה להודות לך באופן אישי על חתימתך החשובה, נגד הקמתה של תחנה פחמית נוספת.
באמצעות עצומה זו אנו ממחישים את ההתנגדות הציבורית העזה לזיהום המסוכן ולפליטת גזי חממה מיותרים שתגרום תחנת פחם נוספת, כאשר קיימות חלופות
נקיות בהרבה, כגון- אנרגיה סולארית ורוח.
עד כה חתמו
 כ-6,000 איש על העצומה, אך זה לא מספיק, קול הציבור צריך להישמע מעל האינטרסים הכלכליים של חברת החשמל.
אני קוראת לך להעצים את הקול שלך ולשלוח את הפסקה הבאה לחמישה חברים (לפחות), רק כך נגדיל את כוח המאבק.

שלום,

בימים אלה מתכנסת הועדה לתשתיות לאומיות לדון ולהכריע בנושא הקמת תחנת כוח פחמית נוספת באשקלון.
עם קבלת ההחלטה על ידי הוועדה יינתן על פי חוק פרק זמן (שלושה שבועות) להגשת התנגדויות להחלטה .

חברת החשמל מפעילה לחצים כבדים מאד אשר לא את כולם נוכל לחשוף, רק נאמר כי היא "הסירה את הכפפות".

במקביל, אנו בגרינפיס עושים פעולות מחאה וממשיכים לאסוף חתימות על מנת להוות משקל כנגד הקמת התחנה. לחץ כאן: nocoal.org.il על מנת לחתום על העצומה ולהצטרף למאבק.

כל קול משפיע!

בתודה ובתקווה לסביבה נקייה וירוקה יותר.

נילי גרוסמן,

מנהלת קמפיין האנרגיה,

גרינפיס ים- תיכון, ישראל.

בברכה

נילי גרוסמן,

מנהלת קמפיין האנרגיה,

גרינפיס ים-תיכון, ישראל

חשוב: אם מצאתם את ההודעה הזאת בדואר הזבל שלכם, תוסיפו אותנו לפנקס כתובות שלכם.

לתרומות לגרינפיס לחץ כאן

להסרה מרשימת התפוצה לחץ כאן

--
054-4980846