Fwd: הצעת עבודה בחלה"ט חיפה

Eyal Levin

to haifa...@googlegroups.com

---------- Forwarded message ----------
From: or ben zvi shoham <orbs...@gmail.com>
Date: 2009/12/24
Subject: הצעת עבודה בחלה"ט חיפה

הודעה שהועברה
מאת: michal nevo <green.m...@gmail.com>
תאריך: 16 בדצמבר 2009 08:44
נושא: מחליף לרכזת משמר המועצה
אל: אור בן צבי ‫orbs...@gmail.com

שלום אור,

אשמח אם תעבירי את הבקשה הזו לאנשים שנראים לך מתאימים לתפקיד.

עוד מעט אני עוזבת את הארץ ואת העבודה המאוד מעניינת במשמר המועצה של החברה להגנת הטבע בחיפה.
אני מחפשת אדם שיכול להחליף אותי. העבודה היא בהיקף של יום בשבוע והיא מאוד גמישה מבחינת שעות פעילות והעבודה מהבית.
רכז משמר המועצה הוא חלק מהצוות המקסים של סניף החברה להגנת הטבע בחיפה. הוא צריך להגיע לכל ישיבות מועצת העיר (אחת לחודש) ולעקוב אחר המתרחש שם. חוץ מזה, הוא צריך לעמוד בקשר עם המתנדבים של המשמר.
צריך להבין בנושאי איכות הסביבה בדגש חיפאי, ולהיות בעל חוש פוליטי כדי להבין מה קורה במועצת העיר ומי נגד מי. כמובן שתהיה הדרכה וחפיפה מצידי .

אשמח אם אנשים מתאימים יפנו אלי במייל :
green.m...@gmail.com

ביי

מיכל קלוג-נבו