קבוצת הגוגל של תא חיפה.

min...@zahav.net.il

to haifa...@googlegroups.com
הי,
אני רוצה לשלוח לכולם הודעה. בבקשה תודיע לי כשזה מתפרסם או אם יש בעיה עם הכתוב
תודה וסופש נעים...

שלום לכולם!
כרכז ירוק קמפוס טרי אשמח להציג את עצמי... אז אני תום מיניך, לומד ג"ג חד חוגי שנה א'.
יש לי מלא רעיונות ורצון לעשות, ואני רוצה שתדעו שיש לכם כתובת לרעיונות ועצות איך לקדם את הרעיונות.
אפשר לפנות אלי ל-min...@zahav.net.il ול-0547.809.058.

נ.ב.
לפני כמה ימים טיילתי עם ידידה (ותודה למאיה צליוק שרבני, חברת מועצת הסטודנטים בדימוס על שלקחה אותי לטייל שם) בנחל אחוזה. מה שמדהים זה שמתחילים את הטיול באמצע העיר הסואנת, בטרמפיאדה של חורב (ממש בתחילת פרויד) ובסוף (להפתעתי, כי לא ידעתי לאן אני הולך...) מגיעים לאמצע של פרויד בדרך לחוף הכרמל. זה טיול של כשעה וחצי. כדאי להיות במינימום כושר, כי צריך לדלג ולהתקופף ולהתאמץ לפעמים, אבל זו פיסת גן עדן וזה שווה הכל. כאילו נמצאים על אי בודד... לא פחות.
מומלץ מומלץ מומלץ!

תום  מיניך
‭‮

Eyal Levin

to min...@zahav.net.il, haifa...@googlegroups.com
הי תום,

תוכל לפרט מקצת הרעיונות שעלו בינתיים בנוגע ליירוק הקמפוס?

תודה,

אייל