Problem z NE5532

BartoszS

to Hackerspace KRK
Cześć
Chciałem zrobić prosty przedwzmacniacz telefon --> aux jakiegoś urządzenia np radio w samochodzie, aby podbić głośność.
Zrobiłem schemat jak niżej. Zrobiłem prototyp na płytce stykowej. Sprawdziłem dwa razy podpięcie i przewody ( może musze 5 razy? nie wiem).
Na początku sprawdziłem tylko na żywym organizmie i okazało się, że gra... ciszej i jakoś z zakłóceniami. Ale pomyślałem " hej, podepniej do oscyloskopu to zobaczyc co jest" no i ... nic nie zobaczyłem, potwierdziło mi, że jest bryndza.
załączam fotkę, zrzuty z oscyloskopu i schemat.hackerspace schemat.jpgoscyloskop tina ti.png20221102_172254.jpg
bez obciazenia i zasilaniabez obciazenia bez zasilania.bmp
kanal 2 ( wyjście) bez obciazenia i zasilania
kanal 2 bez obciazenia i zasilania.bmp
jak podepne zasilanie to jakies składowe stałe sie przedostają. i za każdym razem inaczej to wygląda. nie wiem... ilektos badam to jest coś innego. Mam dość. Jak ktos nie wniesie czegos pomocnego to jutro ide sie powiesić.

BartoszS

to Hackerspace KRK
w tym chaosie zapomniałem dodać, że zasilanie 3V 2x CR2032 lub zasilanie 10V, zasilacz warsztatowy stabilizowany

Po dołączeniu 3V przedostała się wstecznie składowa stała ok 36 mV, oraz minimalnie wzmocniło wyjście
Po podłączeniu 10V składowa stała 62 mV i minimalne wzmocnienie wyjścia,