Emulacja iOS

Jacek Sefer

to hackers...@googlegroups.com
Hej,
mam pytanie natury praktycznej.
Potrzebuje uzywac aplikacji mWeryfikator do sprawdzania edowodow. Jak sie okazuje, jesli dowod jest okazywany z iOS to nie moze byc sprawdzony z appki na Adroidzie... Musze to kontrolowac, a jakos nie usmiecha mi sie kupowanie osobnego Iphona - czy jest jakis sposob, zeby odpalic appke z iOS?
Dzieki za pomoc!

Dariusz Niemczyk

to hackers...@googlegroups.com
Hej!
Możesz skorzystać z jakiejś usługi zewnętrznej dającej dostęp do telefonów (co w wypadku czytania dowodów trochę mija się z celem) albo kupić urządzenie z iOSem, bo ich polityka emulacji jest niezbyt miła.
Na szczęście można kupić jakieś starsze, używane już urządzenie za parę stówek.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Hackerspace KRK” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na hackerspace-k...@googlegroups.com.

Jacek Sefer

to hackers...@googlegroups.com
Aaa wlasnie tu jest problem, ze mWeryfikator wymaga min. iOS 12. cos tam, i mam obawy, ze jsk kupie cos ala iphone 7 to za rok bedzie powtorka...

Zbigniew Zych

to hackers...@googlegroups.com
A to nie jest tylko kwestia zaimportowania odpowiednich certyfikatow? Jakos mi sie nie widzi, zeby system wymuszal np zmiane algorytmow.

Z.