Skanowanie i druk 3D

Artur K.

to Hackerspace KRK
Cześć,
czy jest u Was możliwość zeskanowania i wydrukowania 3D elementu jak na zdjęciach?
Rozleciał mi się mechanizm z plastikowymi zapadkami - popękały jak na zdjęciach. Pewnie można byłoby dorobić metalowe, ale myślę, że łatwiej jest wykonać je z tworzywa.
Otwory jestem w stanie sobie wywiercić już w wykonanym elemencie. Jego wymiary całkowite to 42x12x13 mm.
Potrzebne ok. 4-5 szt.
Zdjęcia poglądowe uszkodzonego elementu: https://www.dropbox.com/sh/s9nhqvvt6nmj056/AAC_OukilM0EcgCgcLF61uLNa?dl=0

Z góry dziękuję za odpowiedź. Oczywiście rozliczenie do dogadania :)
Artur Koc

Jakub Kramarz

to Hackerspace group
Cześć,

Nie, takich rzeczy raczej się nie skanuje, trzeba to kulturalnie narysować w CADzie, w szczególności że proste. :-)
Zanim zlecisz, zapytaj jeszcze o element w https://maps.app.goo.gl/711a45TY3t8pVJa39 .

Pozdrawiam,
Jakub Kramarz

Sent from Makita TD090DWE impact driver

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Hackerspace KRK” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na hackerspace-k...@googlegroups.com.

Artur K.

to Hackerspace KRK
Nie sądzę, żeby mieli coś takiego, bo to do fotela samochodowego. Mała "zapadka" mechanizmu regulacji wysokości fotela kierowcy. Niestety pracuje ona razem z metalowymi elementami i pewnie dlatego, że ma już kilka lat, uległa uszkodzeniu. Samej nowej zapadki nie dostanę, bo już się orientowałem. Dlatego zależy mi na jej odtworzeniu.
Jeśli ktoś chciałby mi w tym pomóc to będę zobowiązany.

Pozdrawiam
Artur Koc

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na hackers...@googlegroups.com.