reunião.

0 views
Skip to first unread message

Lia Aguiar

unread,
Apr 13, 2010, 5:57:35 PM4/13/10
to habitaca...@googlegroups.com
oi :) hihi
só pra confirmar.. as reuniões continuam sendo sexta 13:00, né? :)

Tinally Carneiro

unread,
Apr 14, 2010, 6:16:46 AM4/14/10
to habitaca...@googlegroups.com
Sim, amiga!!!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages