OdaTv bilgisayarı delil olma vasfını yitirdi

Bulten

to habervesaire
Word belgesinden delil olur mu?

OdaTv davası başlarken dijital delillere dayanan iddianamenin ne
derece kabul edilebilir olduğu sorusu gündeme geliyor. Uzmanlar
oldukça temkinli!

OdaTv bilgisayarı delil olma vasfını yitirdi
İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Barış Erman'la
dijital deliller üzerine yaptığımız söyleşi...
http://hbrvsr.com/4zGj8

Savunmanın işi kesin bir delil olmadığını göstermek...
İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Chris Stephenson'a göre
dijital verilerin güvenilir bir delil olarak ele alınması son derece
zor
http://hbrvsr.com/fqiC8