Fwd: 888. Hafta Yazım: ARŞİCDEH ERKEN SEÇİM ÜZERİNE KURGU: HASBİHAL

1 view

Salih Şimşek

Apr 17, 2024, 5:55:01 AMApr 17

Selâm ile;

Arkadaş, dost ve öğrencilerime 17 yıldır, her hafta gönderdiğim yazılarımın, bu hafta 888’incisini saygı ile sunuyorum.

Ekteki haftalık yazım, çeşitli gazete ve internet siteleri ile FACEBOOK hesabımdaki yaklaşık 10.000 kişi, üyesi olduğum çok sayıdaki sosyal paylaşım sitelerindeki gruplarda ve diğer FACEBOOK gruplarında on binlerce kişi ile paylaşılmış ve 8.000 civarındaki e-posta sahibine de gönderilmiştir. İhtiyaç duyan kişi ve kuruluşlar, izin almadan tekrar paylaşabilirler.

NOT: Bilgisayar ve enformasyon teknolojisindeki gelişmeler, insanları bâzan farkında olmadan, istemedikleri halde, tanımadıkları insanlara da e-posta göndertebiliyor. Sizinki de öyle ise eğer veya mükerrer ileti geliyorsa, gayri ihtiyari vaktinizi aldığım ve rahatsızlık verdiğim için peşinen özür diliyorum. Talebiniz halinde e-posta adresinizi listemden hemen bulup çıkaracağım.  Yazımı isteyen kişi ve kuruluşlar, alıp tekrar yayınlayabilirler. Bu konuda izin almaya gerek yoktur. Saygı ile arz ediyorum.

 Salih Şimşek

EK: 888. Haftanın Yazısı:

https://www.serhadhaber.com/arsivden-erken-secim-uzerine-kurgu-hasbihal-2478yy.htm

http://www.turkmeclisi.org/?Sayfa=Gorusler&Git=Gorus-Goster&Baslik=siyasi-partiler-ve-siyasetcilerBaslik2=siyasi-partiler-ve-siyasetciler-ile-ilgil-diger-konular&Baslik3=arsivden-erken-secim-uzerine-kurgu-hasbihal&AKat=9&Kat=50&Grs=11157

NOT: Günlük Paylaşımlarımı, https://www.facebook.com/salih.simsek.90813236

Facebook hesabı üzerinden takip edebilirsiniz.

888. www.serhadhaber.com erken seçim.docx