AIESEC - Global Village 12 Października - Info

Rafał Szwedkowicz

to dominik...@onet.pl
Hej,

W nawiązaniu do naszej rozmowy przesyłam link do wydarzenia na FB ;)

Booklet dla wolontariuszy jest dostępny na stronie głównej wydarzenia, więc już go tutaj nie załączam.

Pozdrawiam i czekam na info zwrotne ;)

Rafał

Rafał Szwedkowicz

to GV_...@googlegroups.com
Rozmawiałem z Dominiką od Social Erasmusa w ESN. Generalnie nie miała obiekcji, musi porozmawiać jeszcze z zarządem ESN. W ten weekend jest weekend integracyjny dla Erasmusów, więc info zwrotne dopiero w poniedziałek. Dominika ma też zrobić wstępne rozeznanie wśród Erasmusów.

;)

2013/9/26 Rafał Szwedkowicz <rafalszw...@gmail.com>

Rafał

Anna Osińska

to GV_...@googlegroups.com
a może zrobić dla nich osobny booklet? bez ceny? mogę to wyciąć

Rafał Szwedkowicz

to GV_...@googlegroups.com
No teoretycznie można by, ale i tak jest oryginalny booklet na stronie eventu, a tam chyba też będą zapraszani Erasmusi?

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „GV_Lodz”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do GV_Lodz+u...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Rafał

Rafał Szwedkowicz

to Dominika Olczak
Cześć Dominika,

przygotowałem komunikat dla Erasmusów do wrzucenia na FB. Jeżeli masz taką możliwość, prosiłbym też o mailing do nich :) Przejrzyj komunikat i daj znać czy wszystko jest ok ;) Link do booklet'u jest jako hiperłącze, ale myślę że lepiej będzie go też zwyczajnie załączyć.

START

What can you do in one minute? Video

How about bringing smiles to children’s faces and having lots of fun yourself?

On 12th October 2013 (Saturday) you will have a chance to experience both at the same time! J

Come and join us for:

-          An International Picnic for kids (11:00-15:00). Check out the booklet and fill in the application form.

-          A Legendary Party for students at 6 Dzielnica Club (21:00-05:00). Entrance fee: 5 PLN*

*You can attend just one or both events, but if you come and join us for the International Picnic, you will get a ticket for the party and a welcome drink for free J

Remember also to join Facebook events J

International Picnic

International Party

STOP

Pozdrawiam,

Rafał
Booklet.pdf

Laura Liszewska

to GV_...@googlegroups.com, Dominika Olczak

Swietny komunikat :)

Rafał Szwedkowicz

to GV_...@googlegroups.com
Laura, zwracaj uwagę, komu wysyłasz odpowiedź... GV było tylko w ukrytej kopii... W sumie to nic takiego, natomiast mogłaś napisać coś innego i też by to poszło do ESN.

Laura Liszewska

to GV_...@googlegroups.com
Ojjj okay sorki :) Wysylalam wiadomosc z koma i nie zauwazylam :) W sensie do Dominiki tez doszlo?

2013/10/2 Rafał Szwedkowicz <rafalszw...@gmail.com>
Laura, zwracaj uwagę, komu wysyłasz odpowiedź... GV było tylko w ukrytej kopii... W sumie to nic takiego, natomiast mogłaś napisać coś innego i też by to poszło do ESN.

Rafał Szwedkowicz

to GV_...@googlegroups.com
No tak ;P

2013/10/2 Laura Liszewska <laur...@gmail.com>