spam mail

alisan kayabolen

to gunesizap...@googlegroups.com
Arkadaşlar çoğu zaman iyi niyetle arkadaşlarımıza yolladığımız mailler genelde başka amaçla kullanılıyor, onunla ilgili aşağıda bi açıklama yolluyorum, mailleri forward etmeden önce yapacağımız ufak bi işlemle bunu engelleyebiliyoruz, aklımızda bulunsun..

SPAM NEDiR?

bilm...@bilmemkim.com adresine remove baslikli bir e-posta
>göndermeniz
>kontrol
>tür
>artmasina yol açarak, gereksiz bir yük olusturmaktadirlar.

>tür
>BiRKAÇ
>belirtilen
>arkadastan bu
>kisiler
>bundan
>kurtulmanin,
>mail
YAZMAK...
>kisa
>"BCC"´nin
TARAFINDAN
>ÇÖZÜMDÜR.

>kolaylasacak, hem de mail
>imkan
>hakkinda
>zincirin daha kaliteli
>paylasin lütfen ama

Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın. Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası