FW: AMAN DİKKAT! DOMUZ GRİBİ AŞISI GERÇEĞİ!..

onur öztoprak

to aaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa, ali_...@hotmail.com, aylin, aylinnnnnnnnn öztoprak, BaHTiYaR bahtiyar, blue_mo...@hotmail.com, burak günal, cemyar...@hotmail.com, emel_...@hotmail.com, fırat askar, geceni...@hotmail.com, gul_...@hotmail.com, gulay askar, gulcan...@hotmail.com, gulhan askar, gunay...@hotmail.com, hasret hasret, hasretim...@hotmail.com, isyanguv...@hotmail.com, lami_a...@yahoo.com, lamiao...@hotmail.com, mehmet, mehmet_zul...@hotmail.com, mehmet sönmez, Melis İnternet Cafe, mitha...@hotmail.com, musa...@hotmail.com, musa...@hotmail.com, nidal kar, nimet, onur öztoprak, orcun dıyar Ozdemir, oztopra...@hotmail.com, oztopr...@hotmail.com, sedat, sedat, selma_o...@hotmail.com, sibe...@hotmail.com, sysadmin, tatli_b...@hotmail.com, vidia n, www.ahme...@hotmail.com, yusuf helvacı

From: abc_n...@hotmail.com
To: senisev...@hotmail.com; in...@neurotulgar.com
Subject: AMAN DİKKAT! DOMUZ GRİBİ AŞISI GERÇEĞİ!..
Date: Fri, 16 Oct 2009 19:55:53 +0300

Evet. Konuyla ilgisi olan arkadaşlar bilir. Aşıların ilk çalışmaları ve uretim aşamaları yıllar alır. Hayvan deneyleri bittkten sonra da ve en az 10 yıl, genç yaş ve sağlıklı, para karşılığında gönüllü örneğin 5-10 bin insan üzerinde denenir ve sonuçları incelenir. Belirli satandartları tutturan ürünler izinleri alınarak piyasaya sürülür.

Domuz gribi daha bu yıl sansasyonel bir şekilde gündeme atıldı. Ülkemizde siyasiler Btoplumda panik yaratma çabası içinde. Böylece aşı alma konusundaki yasadışı girişimlerine haklı sebepler göstermiş gibi görünmek istiyorlar.

Burada iki seçenek var

1- Domuz ya da kuş gribi virüsünü silah olarak piyasaya yani toplumlara sunanlar, bundan elde edecekleri rantı hesaplayarak, bu arada aptalca bir aşı girişiminde bulunup, sonuçlanmamış ve patent almamış ürünü piyasaya grip virüsünün hemen ardından sürmüş olmalılar.

2- Sağlık bakanlığımız burada iki hatta üç türlü rant vuruyor olabilir. İhtimaller:

     a) Aşılar ve ilaçlar gönüllüler üzerinde denenirken, gönüllülerden ilaç/aşı parası alınmaz aksine onlara bin dolarlar seviyesinde gönüllülük ücretleri ödenir.Sağlık bakanlığımız bu gönüllülük ücretlerini kendine alıyor olabilir.
     c) İlaç şirketlerinden 30-40 bin doz, çalışmaları gerçekleşmemiş patentsiz aşı almasının kendilerince anlamlı buldukları ama halktan saklanması gereken sebebi/sebepleri vardır.
     d) Eğer bu aşılar kurumlara ve/veya bireylere para karşılığında satılacak olursa 3. rant gerçekleşmiş olur.

Nitekim eski sağlık bakanı Dr. Osman Durmuş haklı olarak "aşılar insanlarımız üzerinde deneniyor demiş" ve bu konuda basını bilgilendirmiş, Nitekim Dr. Osman Durmuş,babuna olayında Türk kanları amerikaya gitmekle genlerimiz incelenecek dediği zaman Vatan haini ilan edilmişti. Dediğinde geç olmadan haklı olduğu anlaşıldı. Nitekim moleküler genetik uzmanları bilir. Binler seviyesinde ferdin genlerinin incelenmesi halinde o topluluklara yönlendirilecek art niyetli girişimler yapmak mümkün olmaktadır.

Tıp aktuel dergileri aşı diye piyasaya sürülen bu numunelerin, deneme çalışmalarının yapılmadığı, populasyon çalışmalarının gerçekleştirilmediği ve ayrıca da amerikan ve uluşlararası kuruluşlardan izni olmadığına dikkat çekiyor.

Nitekim aşağıdaki yazıda, numunelerin yan etkileri çarşaf gibi sıralanmış. Doğrusu ve açıkçası virüsün kendisi şiddetli ihtimalle biyolojik silah olabileceği gibi, aşı denilen numuneler de bir o kadar biyolojik silah değeri taşıyor. Gribe yakalanma ihtimali kaç olur bilinmez ama bu aşıyı yaptıracak olanın sakatlanacağı ve/veya öleceği büyük ihtimal.

Konunun uzmanları olarak toplumu bilgilendirmek ve bilinçlendirmek boynumuzun borcudur.

LÜTFEN DİKKAT! ALDANMAYIN VE KULLANILMAYIN. BU NUMUNE (Sözde aşı) SİZE FAYDA DEĞİL ZARAR GETİRİR. KENDİNİZE VE YAKINLARINIZA YAPILMASINA İZİN VERMEYİNİZ. AKSİ TAKTİRDE KOBAY OLACAĞINIZ GİBİ; BAŞINIZA GELECEKLERDEN KİMSE SORUMLU DURMAZ!!!!

Bu yaklaşım toplumumuz için bir felakettir. Sağlık bakanlığı bunu bilmiyor ve gözden kaçırıyor OLAMAZ!!!!!!  Bu durum açık bir kasıt ihtimalini sezindirmektedir.

Saygılarımla.

Dr. Semire UZUN
Cep Tel: 0535 432 33 01

Date: Thu, 15 Oct 2009 20:17:06 +0000
From: ecem...@yahoo.com.tr
Subject: DOMUZ GRİBİ AŞISI GERÇEĞİ!..
To: ecem...@yahoo.com.tr

BU KONU HAKKINDA;
PAYLASMAK ICIN; BASTA DOKTOR ARKADASLARDAN OLMAK UZERE, KONU HAKKINDA BILGISI OLANLARIN  GORUSLERINI  BEKLIYORUZ...
AYHAN

Subject: DOMUZ GRİBİ AŞISI GERÇEĞİ - AMAN DiKKAT...!!!!

> Domuz gribi asisi içeriği açısından ölümcül tehlikeleri olan bir ürün.
>
> Domuz gribi aşısı gerçeği - PAYLAŞALIM..AMAN DİKKAT
> >
> Sağlık bakanı Akdağ: Biz domuz gribi aşısını satın alma konusunda,
> önde gelen ülkelerdeniz
>
> Sağlık Bakanı Recep Akdağ, domuz gribine yönelik aşı üretecek
> firmalarla görüştüklerini bildirerek, ``Biz aşıyı satın alma konusunda
> masaya oturmuş, önde gelen ülkelerden biriyiz`` dedi.
> http://www.tumgazeteler.com/?a=5189868
>
> Sağlık Bakanı Recep Akdağ, 35-40 milyon doz domuz gribi aşısı almayı
> planladıklarını, aşısının ilk partisinin Ekim ayında Türkiye'ye
> [...]

Yahoo! Türkiye açıldı!
Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
www.yahoo.com.tr

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca paylaşımı. Sürükle bırak

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan Hotmail®'den görür.

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca paylaşımı. Sürükle bırak