žádost změny na značkový kanál na youtube

Martin Ingr

Jul 9, 2012, 8:42:40 AM7/9/12
to gu...@googlegroups.com
Dobrý den chci se zeptat na jaký mail mám poslat žádost o změnu kanálu na značkový kanál.

Děkuji

Observer

Jul 9, 2012, 9:33:36 AM7/9/12
to gu...@googlegroups.com
Myslíte partnerský kanál? O takovou změnu se nežádá emailem, musíte kliknout na příslušnou volbu v nastavení vašeho kanálu.

Jiří Pilař

Jul 14, 2012, 12:31:00 PM7/14/12
to gu...@googlegroups.com
Dobrý den,
tak sem asi blbej:-) Už nad tím hodinu sedím a dočetl jsem se, že je třeba mít kanál nastavený jako skrytý, což jsem bohužel v celém nastavení neobjevil.
Zde kus nápovědy:

 ... Můj kanál a vyberte název kanálu. Doporučujeme, abyste zrušili zaškrtnutí políčka Viditelnost na kartě Informace a nastavení rozhraní pro úpravy kanálu. Tím nastavíte kanál jako soukromý...   ...Po vytvoření účtu odešlete své uživatelské jméno YouTube týmu účtu Google a požádejte o převedení účtu na značkový kanál.

Nechci se mýlit, ale podle mě je partnerský a značkový kanál možná nemají tolik společného. Ale rozhodně mi poraďte nebo se z toho...