[GDGKraków] - propozycja AppEngine workshop

Konrad Malawski

to gtu...@googlegroups.com
Hello again,
Po ostatniej prezentacji AppEngine Rafał zaoferował się, że chętnie przeprowadziłby również warsztaty.
Jak dla mnie +1, ale chcielibyśmy zebrać wstępną listę zainteresowanych osób, oraz kiedy najlepiej przeprowadzić ten event:

Tutaj mała ankieta: http://www.meetup.com/GDG-Krakow/polls/760882/

Z góry dzięki za odpowiedzi :-)

Osoby spoza Krakowa mogą również śmiało głosować - np jeśli taki warsztat jest dla nich wystarczająco interesujący aby wpaść na weekend do miasta Kraka :-)

--
Cheers,
Konrad

Maciej Sawicki

to gtug-pl
2013/3/3 Konrad Malawski <kto...@gmail.com>:
> [...]
> Jak dla mnie +1, ale chcielibyśmy zebrać wstępną listę zainteresowanych
> osób, oraz kiedy najlepiej przeprowadzić ten event:

Zacna inicjatywa :)

Pozdrawiam,
Maciek