Re: [GTUG.pl] Wielki shutdown

Paweł Urban

to gtu...@googlegroups.com
Na telefonie/tablecie jakiś czas temu zacząłem używać Feedly, jak się okazuje jest też rozszerzenie do chrome. Co więcej... oferują transparentną migrację :)

W dniu 14 marca 2013 01:02 użytkownik Andrzej Grzesik <andrzej...@gmail.com> napisał:
Via http://techcrunch.com/2013/03/13/rip-google-reader/

scary bit:
> While the product has a loyal following, over the years usage has declined.
> So, on July 1, 2013, we will retire Google Reader.

Co w zamian? Ja sobie chętnie to na g+ wyklikam, mogę to mieć w okienku,
ale zabicie readera jest z mojej perspektywy kłopotliwe.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Google Developers Group Poland [GDGPoland]”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do gtug-pl+u...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Paweł Urban

Jakub Kołakowski

to Polish Google Technology User Group
Dla mnie feedly trochę zamula jednak. Do interfejsu pewnie bym mógł się przyzwyczaić, jeżeli trochę przyspieszy :)

Jakub 'Sandtalker' Kołakowski
Tel: 48 881-SND-PHN

johnny

to gtu...@googlegroups.com
feedly jest spoko :)

Krzysztof Wolny

to Polish Google Technology User Group
Generalnie zal. Sprzatnie ja rozumiem, inne sunsetowane produkty to jakas nisza. Ale zeby Reader... A najgorzsze ze nie podaja zadnych przyczyn, nie wskazuja alternatywy. Po prostu shutdown i juz...

2013/3/15 johnny <johnny....@gmail.com>

--
Krzysztof Wolny

mailto: k.w...@gmail.com
mailto: va...@wp.pl

http://blog.vandroid.pl/

Tobiasz Siemiński

to gtu...@googlegroups.com

Załóżmy teraz, że Google postanawia w podobny sposób zamknąć Gmail'a.

Jakub Kołakowski

to Polish Google Technology User Group
Zamknięcie Gmaila oznaczałoby usunięcie ważnej części systemu - Gmail, Drive, Plus i kilka innych coraz głębiej ze sobą współpracują, więc o to bym się nie martwił.

Mam propozycje - kto chce napisać Readera? :) Znając życie Google nie zamknie go tak po prostu, tylko jakoś tam dalej go przekaże (Apache?), więc być może jest szansa, żeby jednak się ostał :) Albo napisać od początku? :)

Jakub 'Sandtalker' Kołakowski
Tel: 48 881-SND-PHN

johnny

to gtu...@googlegroups.com
hej a czy alternatywa nie jest przypadkiem google currents?

Jakub Kołakowski

to Polish Google Technology User Group
Current się raczej nie nadaje do pracy takiej jak z Readerem. Ma być wygodny dla casualowego czytania, a Reader pozwala śledzić grupy feedów.

Arkadiusz Borek