Confitura 13 aplikacja mobilna

Jug Łódź

to gtu...@googlegroups.com
Cześć

Zauważyłem, że Confitura nie ma aplikacji mobilnej, a ponieważ jako JUG Łódź jesteśmy organizatorem największej konferencji mobilnej w Polsce ( pod względem ilości liter 12 i nie tylko) wiec pomyślałem, że zrobię:

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.confitura&feature=more_from_developer

Aplikacja działa tak, że układasz swoją agendę - tzn jeśli jest więcej niż jeden wykład w slocie, wybierasz ten na który chcesz iść. i dzięki temu układasz "własną agendę" - jak zmieni się agenda aplikacja automatycznie pobierze najnowszą.

Konto google potrzebne jest do:
- obsługi google+
- odbierania notyfikacji z serwera Google Cloud Message ( w trakcie confitury organizatorzy będą mogli wysłać wam jakieś powiadomienie )
- kalendarza google - żeby dodał wybrane wykłady do waszego kalendarza ( ale to od android-a 3.0 tylko)

Proszę o testy i feedback.
jak chcecie to podam szczegóły jak wykonana jest aplikacja na priv ;) :) ( skorzystałem z open source - iosched )

Pozdrawiam Mariusz i do zobaczenia na Confiturze 6 lipca  i 26 października na Mobilization^3.