Android app niewidoczny w sklepach z innym językiem niż en

Daniel Mendalka

to Polish Google Technology User Group
Znajomy napisał do mnie z zapytaniem, czy wiem dlaczego jego appka nie jest widoczna w Google Play poza językiem angielskim.

Ktoś coś wie na ten temat, jakiś szybki link / tutorial co może być nie tak?

Dawid Ostrowski

to gtu...@googlegroups.com
Musi sprawdzić, czy w Developer Console zaznaczył wszystkie kraje.
Można też sprawdzić na webowym interfejsie, czy widać cokolwiek:
https://play.google.com/store/apps/details?id=yourpackagename

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Google Developers Group Poland [GDGPoland]”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do gtug-pl+u...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

--
Dawid Ostrowski | Developer Relations Program Manager | d...@google.com | +48 602 453 167