[Android] Custom view

Marcin Frątczak

to gtu...@googlegroups.com
Hejo,

Mam przygotowany linearlayout z dwoma textview, oraz checboxem. Chcialem jakos zrobic aby mozna bylo ustawiac text tych textview, i przypisac akcje, aby klikniecie w layout powodowalo zaznaczenie checboxa. Jak normalnie przygotowalem, to wszystko ok. Ale chce takich linearlayout dac kilka.

Pol dnia szukam o custom view, ale jakos mi nie idzie, macie gdzies jakis tutorial z tym? czy takie cos jest wogole wykonalne? bo widzialem z jednym textview (custom view) ale nic bardziej skomplikowanego.

Marcin

Rafał

to gtu...@googlegroups.com
Jeśli to jest lista takich elementów to sugeruję nie tworzenie "custom view", a poprostu zagłębienie się w tworzenie własnych adapterów do listy.

W przypadku, gdybyś jednak chciał poszaleć to polecam jednak odnieść się najpierw do materiałów dostarczonych przez Google'a ( http://developer.android.com/training/custom-views/index.html ).

Pozdrawiam,
Rafał

Marcin Fratczak

to gtu...@googlegroups.com
Dzieki, spojrze w adaptery. Szukalem wlasnie czegos konkretnego. Te custom view, czytalem , probowalem, ale mialem wrazenie ze to do tego co chce nie pasuje. Nie wiedzialem tylko od czego zaczac.