Historia Gtalk

Jakub Kołakowski

to Polish Google Technology User Group
Hej wszystkim,

Mam pytanie co do usuniętego już Gtalka.

Ktoś wie gdzie znajdują się wiadomości wysłane przed wprowadzeniem Hangoutów? Staram się do tego jakimś cudem dojść i mi nie idzie.

Nie ma ich historii w Gmailu i nie mogę ich wyciągnąć przez Takeout.

Jakub 'Sandtalker' Kołakowski
Tel: 48 881-SND-PHN

Karol Witek

to gtu...@googlegroups.com
Cześć,

sprawdzałeś pod etykietą "Chats"?

U mnie tam jest wszystko.

Tarendo.pl
Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
Karol Witek

Tarendo Sp. z o.o.

Al. Jana Pawła II 41L
31-864 Kraków
Telefon: +48 606 227 973
E-mail: k.w...@tarendo.pl

Zapraszamy do odwiedzenia naszych profili w portalach społecznościowych.
Google Plus:

Zanim wydrukujesz tę wiadomość e-mail zastanów się, czy potrzebujesz go w wersji papierowej.
Tarendo promuje społeczną odpowiedzialność biznesu.

2013/7/1 Jakub Kołakowski <m...@sandtalker.net>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Google Developers Group Poland [GDGPoland]”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do gtug-pl+u...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Jakub Kołakowski

to Polish Google Technology User Group
No właśnie jest tam sporo, ale mam wrażenie, że nie wszystko. Nie mogę znaleźć kilku wiadomości związanych z API map. Cóż, może jakimś cudem niektóre elementy mi wyparowały albo je przypadkiem usunąłem.

Dzięki za potwierdzenie, że to powinna być etykieta Czatów :)