Zeus inceleme

uMUT TUran

to grupcana
Geek Vape GeekVape ZEUS X RTA  'sı Üçlünün Sonuncusu, Üçünden En İyisi mi? Şimdi Bakalım hep beraberce :) Bu, dünyada dışındaki her yer için maksimum 4,5 ml kapasiteye sahip hem tek hem de çift coilli bir tanktır, burada TPD sayesinde 2 ml'yi alıyoruz. İyi haber şu ki, daha büyük camlar satın alınabilir ve aşağıda göreceğiniz gibi diğerleri de uygundur.

Zeus RTA'larının üçünü de inceleme fırsatı buldum; birçok kişinin fitillemenin bir böcek olduğunu düşündüğü ve kuru vuruşlar verebileceği orijinal Zeus RTA ve son derece keyif aldığım Zeus Dual RTA.
Tamam, bu bana inceleme amacıyla ücretsiz olarak gönderildi, teşekkür ederim, ve her zaman olduğu gibi düşüncelerim ve görüşlerim bana ait. Bunun lezzet açısından en iyi RTA'larımızdan biri olacak kadar iyi olup olmadığını öğreninlütfen.
Kayıt olarak, dahil olan coilleri ve ayakkabı bağcığı pamuğu kullandım, ve kendiminkiyle değiştirdim ve içtim hemen söylemek gerekirse beğendimmm.
Kutunun İçinde Neler Var?Zeus inceleme kutusu'Popüler eleştirmenler' çok akıllı sunum kutusunu aldı, ancak ben standart standart inceleme kutusunu aldım..
Pakette bunlar var ;1 X ZEUS X 25mm RTA1 X 810 Delrin Geniş Delikli Damla Ucu1 X 510 Damla Ucu Adaptörü1 X Yedek Cam Tüp1 X Allen Anahtarı2 X Önceden Oluşturulmuş Clapton coilleri1 X Pamuk Fitil Seti1 X Kullanım Kılavuzu

GeekVape Zeus X RTA Özellikleri Neler?
25mm Çap4,5 mL KapasiteYükseltilmiş Postless, Dört Terminal TasarımıTek veya Çift coil YapılandırmalarıDüz Başlı Oluklu Vidalarla Yandan GüvenliPEEK İzolatörGeliştirilmiş 3D Üç Boyutlu Hava AkışıÇift Üstten Hava Akışı,15 mm x 2,5 mmÜstten Doldurma Yöntemi810 Delrin Geniş Delikli Damla Ucu810 ULTEM Geniş Delikli Damlama Ucu510 Damla Ucu AdaptörüMevcut renkler: Mavi, Tunç, Gökkuşağı, Paslanmaz Çelik, Kırmızı/Siyah ve Siyah.
Ana ÖzelliklerBu, Zeus serisi tankların üçüncü ve son tekrarıdır ve GeekVape, tankın tabanda 25 mm olduğunu söylese de bu bundan biraz daha azdır ve tek veya çift coil kurulumuyla kullanılabilir.
Dünyanın geri kalanı 4,5 ml kapasiteye (kabarcıklı camla birlikte) ve 3,5 ml kapasiteye sahipken, bazı ülkelerde 2 ml versiyonlarını alacak. İncelemiş olduğum daha büyük olanıdır ancak iyi haber şu ki baloncuklu cam ayrı olarak satın alınabiliyor.
Ayrıca Zeus Dual'iniz varsa, bu baloncuklu cam Kylin 2 RTA'daki gibi uyuyor. İçerisindeki baloncuklu camdan daha sonra bahsedeceğim…
geekvape zeus x incelemesiBu, hem yukarıdan aşağıya hem de yandan aşağıya hava akışıdır ve her iki tarafta 14 Petek tarzı deliğe sahip olan ve iki hava akışı portu bulunan dahili bir hava akış odası ilavesi vardır.
zeus x rta dahili hava akış odasıPost-less tarzı güverte de büyük bir yenileme geçirdi ve biraz sıkı olsa da daha temiz görünüyor. BTW, Coily aracınız yoksa Zeus X RTA'nın bacaklarınızı kesmek için altına girebileceğiniz Ölü Tavşan RTA / RDA tarzı bir boşluğu vardır, biraz sıkı ama yapılabilir.
Zeus Dual RTA'da 2. olan bu hava akışı kolları büyük oranda küçüldü ve artık yerini tamamen iç hava akışı odasıyla aynı hizada olan iki çentik aldı, bu açıkça coillerin hava girişi ile mükemmel bir şekilde yerleştirilmesini sağlıyor.
Daha çok bir oluşum tarzı güverte ve fitilleme kanalları paylaşılıyor ve Zeus Dual'den biraz daha geniş, bu benim için fitillemeyi çok daha kolay hale getirdi.
Daha sonra Geekvape Zeus X RTA anlatmaya devam edelim..
Zeus x rta'yı likit doldurmaBir kez daha bu, iki küçük böbrek şekilli portu gösterecek şekilde açılan yarım bükümlü süngü stiline sahip bir üst dolgudur. Birkaç meyve suyu püskürtme ucu güzelce oturamayacak kadar büyüktü ancak test ettiğim çoğu şey yolundaydı…
Tasarım ve Yapım KalitesiBu kesinlikle üç Zeus RTA'sı arasında açık ara en iyi görüneni. Önceki versiyonlarla hemen hemen aynı yüksekliktedir ancak tasarımı ve ultra düşük profilli damlama ucu sayesinde düz camla bile daha küçük ve daha şık görünür... gözler yanıltıcı olabilir!
zeus x rta düz camdüz camNeyse ki o iğrenç baskılı şirket logosunu üst kapaktan ve oyulmuş Zeus'u tabandan çıkardılar. Namlu üzerinde halen Zeus logosu var ve arka tarafa Zeus kazınmış, bu da tasarım açısından her şeyin çok daha temiz görünmesini sağlıyor.
Ben gerçekten,yani bunun özellikle kabarcıklı cam takılıyken görünüşü gerçekten hoşuma gitti.
Kalite OluşturunHareketli parçaların tamamı (ki bunlardan çok sayıda var) kutudan çıkar çıkmaz kolayca ayrılır. İki haftadan biraz fazla bir süre geçti ve hava akış halkası hala sert ve bazen hareket ettirirken tüm tankı sökebilirsiniz ve aslında doldurmak için üst kapağı sökebilirsiniz.
Vidaları sökmek ve vidalamaktan bahsetmişken, tırtıllılaştırma daha iyi bir kelime olmadığı için pek 'tutucu' değil, özellikle tabanda. Dürüst olmak gerekirse, tasarım açısından traktör lastiği stilinin aşırı vurgulanması yerine bunu tercih ederim…
zeus x bileşenleriİşleme GeekVape'ten beklediğiniz gibidir, iyinin daha iyi tarafında, destenin tabanı biraz dağınık olsa da hey, bunu göremiyorsunuz.
Silika Kabarcık Cam,Basınç Altında Çatlıyor mu?Hem 12 Monkey's Origins'ten Puris'i , hem de Riot Squad'dan Raspberry Punk Grenade'i kullanıyorum …ikisine de piyasadaki en narenciye aromaları diyemeyiz.
Ancak Puris'in 3 dolum fotoğrafından da görebileceğiniz gibi camı çatlamış. Düşürmedim ya da devirmedim; bazı narenciye sularının birçok polikarbonat plastik tankta meydana getirdiği kimyasal reaksiyon gibi görünüyor…Ben kimyager değilim, bu silika camda da oluyor mu? Yorumlarda bana bildirin!

Dışarıdayken narenciye/meyve suyu içiyorsanız bunu belirtmem gerekiyor. BTW Bu sorunla ilgili başka yorumcu görmedim, bu yüzden belki benimki bir hataydı? Kim bilir…
GeekVape Zeus X RTA Nasıl Performans Gösteriyor?Önceki iki versiyonu ve aslında bu ikisinin kalıbına çok benzeyen GeekVape Themis RTA'yı inceleme fırsatı buldum.

Zeus X RTA'yı temel alan binaBirlikte verilen coilleri ve pamuğu kullandım ve coiller 0,17ohm'da ohmlandı.
Coiller ve pamukÖncelikle düz başlı vidaları sevmedim; çok küçük ama şans eseri tornavidam neredeyse yerine oturdu.
coil ayaklarını Ölü Tavşan stilinde alttan kesmek yerine Coily aracını kullandım ve ilk yapı için muhafazakar bir 3,5 mm'yi tercih ettim.
zeus x destesiBunları sıkıştırdıktan ve iç hava bölmesini yanlarında tuttuktan sonra bir mm daha yapabileceklerini hissettim ve hafifçe kaldırdım…
Birkaç kurulumdan sonra nihayet 4,5 mm'ye karar verdim ve bunun bana biraz daha lezzet kattığını gördüm. coillerinizi ne kadar büyük veya küçük keseceğiniz elbette size kalmış ve eğer acımasızca dürüst olursam, o lezzet popu aklımda olmuş olabilir, hahaha.
kıvrımlı alet zeus x rtaBTW Herhangi bir büyük kıç coilim yok ve önceden yapılmış küçük 3 mm'lik coillerimden birini patlattıktan sonra içgüdüsel olarak çok fazla hava akışı alacağımı ve tadı bastıracağımı görebiliyordum. Tek modda büyük coillerin kullanıldığı başka incelemeler de var…
Yapım deneyimi benim için, parmaklar ve başparmaklar tipi bir adam olarak, biraz karmaşıktı ama çok ciddi bir şey değildi… yine de GeekVape'in neden bunun RTA meraklılarına göre olduğunu söylediğini şimdi anlıyorum… deneyecek çok sayıda seçenek var…
Zeus X RTA'da fitillemeDaha az, bir kez daha, millet!
Fitilleme kesinlikle orijinalinden daha kolaydır; S Bend'i yapmanız gerektiğini unutmayın! Ve benim için kesinlikle Zeus Dual'den çok daha kolay.
Bağlantı noktaları hala paylaşılıyor ancak çok daha geniş ve lütfen bunun onları pamukla doldurmanız gerektiği anlamına gelmediğini unutmayın.
zues x rta fitillemeKuyruklarımı incelttim ve kuyuya düşmelerine izin verdim; eğer mantıklıysa, kenarı zar zor geçtim. O pamuğun tabanın yakınında herhangi bir yere bu şekilde koymasına gerçekten gerek yok. En azından yarıya kadar, tercihen daha az aşağıda olduğundan emin olun. Sanırım profesyoneller baraj yöntemini söylüyor…
Bilginiz olsun, sıfır kuru vuruş yaşadım ve kesinlikle sızıntı YOK…
GeekVape Zeus X'in Lezzeti ve Buharıİlk vape en azını söylemek gerekirse etkileyiciydi ve coiller ve pamuklar kırıldıkça daha da iyi hale geldi.
İki e-likit denememin tadı Augvape BTFC'ye yakın ve neredeyse meyve suyu inceleme damlatıcım kadar iyiydi …ve neredeyse derken neredeyse demek istiyorum ve bu da coilleri ve kutudan çıkan fitili kullanmak anlamına geliyor.
Hava akışı yarı kapalı ve hoş, zengin bir tat ve odanızı gerçekten bulanıklaştıran yoğun bir e-sigara elde edersiniz, böylece bulut ve lezzet avcıları arasındaki denge neredeyse tamdır.
Zeus x rta ateş ediyor gibi..Bu atomizer tamamen açık ve inanın bana bu şey Şubat ayındaki Skegness plajından daha sisli ve güzel :)
Sevdiğim Wotofo ikili clapton'lar için birlikte verilen coilleri değiştirdim ve fitillemek için pamuğu kullandım ve yine beynim oyun oynuyor olabilir ama lezzetin biraz daha canlı olduğunu hissettim.
Zeus X RTA'yı ilk gördüğümde düşük profilli damlama ucunun rahatsız olacağını düşündüğümü söylemeliyim. Sizi temin ederim ki, hiç de öyle değil ve bunu gerçekten seviyorum. Diğer 810'lar da uyuyor ama inmek tam bir bela.
Coil yerleşimi ve pamuk seçimiyle biraz uğraşırsanız ekstra lezzet elde etmeye devam edeceksiniz… yani evet kesinlikle tamirciler için bir tane,yoksa oradaki RTA meraklıları mı dİYORUM.

Artılarıİkili veya tek yapıHarika tasarımAkıllı hava akışı sistemiHarika lezzetBüyük bulutlarNispeten kolay inşaFitili çok kolayBol aksesuar
EksileriBiraz gürültülüNarenciye suyuyla cam çatlıyor… belki?Bazı tanklarda tabandaki O halkası gevşek görünüyor.Ufacık doldurma bağlantı noktalarıÜst kapak birkaç kez açıldığında tüm tankın vidaları açıldıNihai İnceleme Kararı
Zeus X RTA'dan büyük gelişmeler umuyordum / arıyordum ve bunu hemen hemen anladım.
Güvertenin üzerine inşa edilmesi yeterince kolay, ancak bence orası oldukça dar. Ancak Zeus Dual'de fitilleme yeterince kolay olsaydı, bunda çocuk oyuncağıydı,sadece şunu unutmayın, içine tıkmayın… bayanlara her zaman söylediğim gibi düşünebilirsiniz.
Lezzet açısından kesinlikle iyileştirildi ve epeyce arttı. Şöyle söyleyeyim, bu artık Blitz FP ve Reload'un yanı sıra RTA'ya gideceğim ve bu her şeyi söylüyor. Buhar muhteşem; bu kadar basit.
Baloncuklu camın çatlamasından biraz rahatsız oldum, özellikle de çocuk eldivenleriyle tedavi ettiğim için bunun sadece narenciyeden kaynaklandığını varsayabiliyorum.
Bunun dışında, piyasadaki diğerlerinden farklı olarak, tabanda gezinen O-ring ile hiçbir sorun yaşamadım ve küçük sorunlar dışında, tamam, biraz gürültülü olabilir, genel olarak, en azını söylemek gerekirse, bundan gerçekten keyif alıyorum.
Bir çok elektronik sigara ile uyumludur.