sylwia-mazur

to grupa19...@googlegroups.com
Ja tez zamierzam przyjsc chociaz nie ukrywam ze wolałabym pisac to pozniej bo raczej nie zdaze ogarnac tego:P a nie wiesz moze jak to bedize z poprawa? jesli teraz w pt nie zdamy to wtedy z grupa 20 mozemy poprawiac? chodzi mi o to zeby nie od razu wrzesien..

Justyna Hynisz

to grupa19...@googlegroups.com
Z tego co ona mówiła, to będzie poprawa, w sesji, na pewno nie będzie tak, że jak nie zdamy, to wrzesień :) Może nawet jak nas sprawdzi to wrzuci potem poprawkowy termin na termin grupy 20. Myślę, że co do poprawki, to nie będzie nam robiła schodów.