ros

Justyna Hynisz

to Grupa językowa 19
hej,

- ostatecznie podał ktoś jakiś kontakt mgr Dyląg?
- może ktoś przypomnieć na kiedy się umawialiśmy na jakieś wpisy etc? [grupowo czy indywidualnie?]
Justyna.

stefan91

to grupa19...@googlegroups.com
Nikt chyba w rezultacie jej nic nie podał. Może warto by było jej coś napisać, tak na wszelki wypadek...

A na wpisy i poprawy się umawialiśmy we wtorek 12 czerwca o 10 w naszej sali (305N).

Justyna Hynisz

to grupa19...@googlegroups.com
jak coś - napisałam maila, że może odesłać wyniki do mnie, a ja roześlę je dalej. Niech już lepiej nikt nie pisze do niej 'zeby do niego wysłać', bo stanie się bałagan. Jak tylko coś dostanę to wrzucę to tutaj.
Justyna.

Olga Bednarczyk

to grupa19...@googlegroups.com

Ja jej napisalam mila tej grupy.

Olga Bednarczyk

Dnia 3 czerwca 2012 22:55 stefan91 <stef...@autograf.pl> napisał(a):

> Nikt chyba w rezultacie jej nic nie podał. Może warto by było jej coś napisać, tak na wszelki wyp...

Justyna Hynisz

to grupa19...@googlegroups.com
My nie mamy maila a grupe mailingową i to tak chyba nie działa, bo ja np. ze swojego innego maila nie umiałam napisać wiadomości na grupa19... :DDD
Pamiętam, że pisało mi, iż taki adres może nie istnieć <bezradny>

Olga Bednarczyk

to grupa19...@googlegroups.com

Tak? XD aha no to lipa lol

Olga Bednarczyk

Dnia 4 czerwca 2012 7:27 Olga Bednarczyk <olga...@gmail.com> napisał(a):

> Ja jej napisalam mila tej grupy.
> Olga Bednarczyk

Justyna Hynisz

to grupa19...@googlegroups.com
Więc jak coś podałam swojego maila. Jak coś dostanę, to odeślę tutaj.

Olga Bednarczyk

to grupa19...@googlegroups.com
No tylko jak ja jej oddawałam moją pracę, to sobie w ramkę otoczyła tego 'maila' co ja podałam =.= spierdolilam sprawe