rosyjski

Justyna Hynisz

to Grupa językowa 19
Co robiliście na ostatnim rosyjskim i co jest zadane na jutro?
Proszę o odpowiedź.

Ola Wojciechowska

to grupa19...@googlegroups.com
Dokończyliśmy czytać i tłumaczyć tekst na 25 str. i sprawdziliśmy zadania domowe ze str. 26.

Olga Bednarczyk

to grupa19...@googlegroups.com
co robiliscie na jezykach ostatnio (11.05)? jest cos na punkty z angola?

Justyna Hynisz

to grupa19...@googlegroups.com

Jesli chodzi o angielski - na początku była kartkówka ze słówek z materiałów, które dał wcześniej, pozniej dostaliśmy pkt za pytania do tekstu a później była mini gra, w której mozna było wyciągnąć 6 pkt dodatkowych. Gra dotyczyła alternatywnych zrodeł, metod, sposób oszczędzania w gospodarstwie domowym, np. bierz prysznic zamiast kąpania się w wannie. Zrozumiałam go, że kto będzie chciał, to może na następne zajęcia jeszcze przygotować takie nowy przykłady których jeszcze nie było.

Co do rosyjskiego - robiliśmy nowy tekst ze strony 39, do tego mamy odp na pytania pod tekstem oraz zrobić zad 2. Poza tym, z tego co zrozumialam, to ma pytać osoby, które mają dwóje z odpowiedzi, bo tylko takie osoby już tylko zostały. Z tego co ją zrozumialam, to do pytania obowiązują teksty o pieniądzu, inflacji, bankach, z tym, że tekst o bankach dzieli się na 2. Jedna czesc obowiązuje do rodzajów banku, a druga od tego momentu + nowy tekst o 39. Oczywiście tekst wybiera kobieta :D Może grupa coś wyprosiła u pani mgr, ja musiałam chwilke wcześniej wyjść. Może jeszcze coś zadała po moim wyjściu, nie wiem.

25.05 najprawdopodobniej nie ma zajęć.
1.06 - kolokwium, do którego wstępnie zostały podane zagadnienia.

Enjoy.

Maciej Wapiński

to grupa19...@googlegroups.com
Dzięki Justyno Henisch :)