Marek Dymkowski prosi o modlitwę o łaskę uzdrowienia

Grupa Pielgrzymkowa KWK "Knurów Szczygłowice"

to Grupa Pielgrzymkowa
W tych dniach Marek Dymkowski Szczególnie prosi o waszą modlitwę o
łaskę uzdrowienia
dostałem dwa fajne proroctwa, żeby mocno prosić. prześlijcie (mailem,
sms-em, słownie) prośbę ludziom, którzy wg was mogą mi pomóc
w odpowiedzi na tego maila mile widziana wasza deklaracja. Wierzę, że
to się może udać :)

Prosimy również o modlitwę w intencji Matki Oli - po piętnastu latach
od zwalczenia choroby nowotworowej dowiedziała się niedawno o nawrocie.