Grupa potrzebuje Ciebie lub Twojego pełnoletniego dziecka

1 view

Grupa Pielgrzymkowa KWK "Knurów Szczygłowice"

to Grupa Pielgrzymkowa
To jest niemożliwe, żeby tak niewielu z Was było w stanie zrobić paru
prostych rzeczy
Jeżeli jednak Tak jest to poproście Wasze pełnoletnie dzieci :

potrzebujemy kilka osób (mogą być pary), które przyjdą do mnie na
spotkanie - szkolenie (na kawę), a następnie:

1. Pojadą do ubogiej rodziny i przeprowadzą wywiad (1h)
2. Będą w kontakcie z darczyńcą w celu doprecyzowania potrzeb i
uzgodnienia sposobu dostarczenia paczki (15min)
3. Pojadą z paczką do ubogiej rodziny i doświadczą Magii Paczki
(30min)
Jeżeli masz 1 godz. i 45 minut czasu, samochód (może być nie Twój) i
telefon dołącz do nas.

potrzebujemy osób z następujących miejscowości: Knurów - Szczygłowice,
Wilcza, Pilchowice, Czerwionka-Leszczyny

niech wejdą na http://www.superw.pl/rejestracja/wolontariusz/249.html
i zarejestrują się

od jutra będę Dzwonił Do was osobiście i pytał, bo chyba moje
wiadomości nie dochodzą :)
pozdrawiam
Marekdym mare...@op.pl, 887559427