תרומת טרומבוציטים

צופיה ליפשיץ

to groupkf...@googlegroups.com
כמו שנכתב במייל ע"י זאביק ויעל, יש באפשרותינו לסייע בתרומת טרומבוציטים (טסיות דם).
להלן פרטים:

מה זה אומר לתרום טרומבוציטים?
אפשר להסתכל על הקישור הבא...

האם אני יכול לתרום?
מצורף קובץ, יש לפתוח ולעבור על הסעיפים כדי לחסוך מראש נסיעה במידה ואינך קשיר לתרומה.
בנוסף כאשר מגיעים לשם עורכים בדיקת דם שבודקת דברים שאי אפשר לצפות אותם מראש.

שימו לב: גם אלה שתרמו דם- אם עבר חודש, אפשר לתרום טרומבוציטים.

הגעה לשם....
אם נצליח להתארגן בחבורות של 3-4 אנשים, ישלחו לכאן מונית שתיקח ותחזיר את התורמים.
במידה ולא זה קצת יותר מורכב, אז בעזרת ה' שנצליח...

תאריכים:
כרגע נמסר שהשבוע שלפני פסח הוא הכי לחוץ ולכן הם ביקשו אם נוכל לבא בתאריכים 8-10.4
כמו כן השעה שמיועדת לנו כרגע היא 16:00- 18:00 (התהליך לוקח בערך שעתיים) מה שאומר שהיציאה מהכפר תהיה בערך שעה לפני.
אם יש שעה אחרת שעדיפה עליכם אפשר לסדר זאת.

עוד הערה חשובה...
כשמגיעים לשם ממלאים טופס, אפשר לרשום את התרומה לזכות אפרת גולדשטיין. שימו לב לכך.

אני מוסיפה מספר טלפון של האחראים בבנק הדם: 039376052
אם כי עדיף לחזור אלי למייל או לפלפון (0525442637) כדי לא לשגע אותם יותר מדי.

רפואה שלמה ומהירה!

אפרים עמית

to tzof...@gmail.com, groupkf...@googlegroups.com
שלום לכולם
אם למישהו שרוצה ויכול לתרום יש בעיה של הגעה לבלינסון
אשמח להסיעו ברכב שלי. ניתן לפנות אלי בכל שעה
אפרים עמית
0528904293
to groupkf...@googlegroups.com
תזכורת.